Gökhan Saki şampiyonluk maçı öncesi Carrefour İçerenköy AVM’de sporseverlerle buluştu!

Gökhan Saki şampiyonluk maçı öncesi Carrefour İçerenköy AVM’de sporseverlerle buluştu! Kickboks’ta dünyanın en önemli organizasyonlarından biri olan Glory World serisinin 6. ayağı 6 Nisan Cumartesi günü Ülker Sports Arena’da gerçekleşecek
03.04.2013 - 13:37
Yazı Boyutu

Kickboks'ta dünyanın en önemli organizasyonlarından biri olan Glory World serisinin 6. ayağı 6 Nisan Cumartesi günü Ülker Sports Arena'da gerçekleşecek. Gecede dünyaca ünlü K-1 şampiyonumuz “İsyancı” lakaplı Gökhan Saki, Romen sporcu Daniel Ghita'ya karşı şampiyonluk adaylığı için ringe çıkacak.

Müthiş kapışma öncesi şampiyonumuz Gökhan Saki, Carrefour İçerenköy AVM üst kat etkinlik alanında halka açık antrenman ve imza etkinliğinde sporseverlerle buluştu. Hayranları Gökhan Saki'nin antrenman çalışmalarına alkış ve ıslıklarla destek oldular. Türkiye'nin dört bir yerinden gelen hayranları Gökhan saki ile fotoğraf çektirebilmek ve kendisinden imzalı t-shirt alabilmek için uzun kuyruklar oluşturdular.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000