Gökhan Saki şampiyonluk maçı öncesi Carrefour İçerenköy AVM’de sporseverlerle buluştu!

Gökhan Saki şampiyonluk maçı öncesi Carrefour İçerenköy AVM’de sporseverlerle buluştu! Kickboks’ta dünyanın en önemli organizasyonlarından biri olan Glory World serisinin 6. ayağı 6 Nisan Cumartesi günü Ülker Sports Arena’da gerçekleşecek
 
Yazı Boyutu

Kickboks'ta dünyanın en önemli organizasyonlarından biri olan Glory World serisinin 6. ayağı 6 Nisan Cumartesi günü Ülker Sports Arena'da gerçekleşecek. Gecede dünyaca ünlü K-1 şampiyonumuz “İsyancı” lakaplı Gökhan Saki, Romen sporcu Daniel Ghita'ya karşı şampiyonluk adaylığı için ringe çıkacak.

Müthiş kapışma öncesi şampiyonumuz Gökhan Saki, Carrefour İçerenköy AVM üst kat etkinlik alanında halka açık antrenman ve imza etkinliğinde sporseverlerle buluştu. Hayranları Gökhan Saki'nin antrenman çalışmalarına alkış ve ıslıklarla destek oldular. Türkiye'nin dört bir yerinden gelen hayranları Gökhan saki ile fotoğraf çektirebilmek ve kendisinden imzalı t-shirt alabilmek için uzun kuyruklar oluşturdular.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00