Erkan Petekkaya'nın sahibi olduğu Sosyete Pazarı, Şişli'de açıldı!

Erkan Petekkaya'nın sahibi olduğu Sosyete Pazarı, Şişli'de açıldı! Ünlü oyuncu Erkan Petekkaya'nın sahibi olduğu "Sosyete Pazarı" Şişli'de açıldı
 
Yazı Boyutu

 

Görkemli açılışa Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Yapımcı Tayfun Topal ve ünlü türkücü Alişan gibi ünlü isimler katıldı. Ticaretle ilgili çalışmalarına devam eden Erkan Petekkaya, yakın zamanda açmış olduğu kasabın ardından şimdi de Sosyete Pazarı'nın açılışını gerçekleştirdi. İstanbul'un ilk alışveriş merkezinin yerine kurulan pazarda yaklaşık 300 esnaf çalışıyor. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Petekkaya "Bildiğimiz semt pazarını kapalı hale getirdik, müşteriler ucuz ve kaliteli ürün bulabilirler, burası alışveriş merkezi değil bir halk pazarı" dedi.
 
Ayaklıgazete.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Artaş Grubu 30 milyon kişiyi ağırlıyor!
25.05.2015 13:40
ArenaPark, ArmoniPark ve Kayseri Park’ın tamamına sahip olan Artaş Grubu, bu üç AVM’de ayda 2.5 milyon, yılda ise 30 milyon kişiyi ağırlıyor.
Gemlik’te 2 bin 200 yıllık lahit bulundu!
25.05.2015 11:38
Bursa’nın Gemlik ilçesinde inşaat hafriyatında 2200 yıllık lahit ortaya çıktı.
Bülent Ersoy o kıyafetle bu kez pırlantacıya gitti!
25.05.2015 10:27
Bülent Ersoy, geçtiğimiz günlerde usta sanatçı Münir Özpınar’ın cenazesinde giydiği siyah kıyafeti ile pırlantacıda görüntülendi.
Ali Ege Ağaoğlu'nun doğum günü kutlandı!
25.05.2015 10:21
Ali Ağaoğlu'nun oğlu Ali Ege Ağaoğlu 2 yaşına bastı.
Londra'da ördeklere özel yol!
25.05.2015 09:27
Bazı ülkelerde kaldırımda yürümek bile zorken, bu şanslı İngiliz ördeklerin kendilerine özel yolu var!
Kleopatra’dan gelen zarafet artık evinizde!
24.05.2015 16:32
Geçmişi Kleopatra’dan günümüze kadar uzanan josephine koltuklar, modern çağda Fuga Mobilya dokunuşuyla evlerinize konuk oluyor.
Emekliye 3 zam birden geliyor!
24.05.2015 14:23
Temmuz'da emeklilere yönelik rutin zamma ek olarak seyyanen artış ve kesinti zammı devreye girecek.
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000