Jet Fadıl ortağını da dolandırmış!
Üsküdar'daki metro inşaatı binaları çatlattı
1 Euro'ya satın aldıkları evi bu hale getirdiler!
Yatırımcıların yeni adresi; Bayrampaşa
17 metrekarelik ev olur mu demeyin!

Erkan Petekkaya'nın sahibi olduğu Sosyete Pazarı, Şişli'de açıldı!

Erkan Petekkaya'nın sahibi olduğu Sosyete Pazarı, Şişli'de açıldı! Ünlü oyuncu Erkan Petekkaya'nın sahibi olduğu "Sosyete Pazarı" Şişli'de açıldı
 
Yazı Boyutu

 

Görkemli açılışa Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Yapımcı Tayfun Topal ve ünlü türkücü Alişan gibi ünlü isimler katıldı. Ticaretle ilgili çalışmalarına devam eden Erkan Petekkaya, yakın zamanda açmış olduğu kasabın ardından şimdi de Sosyete Pazarı'nın açılışını gerçekleştirdi. İstanbul'un ilk alışveriş merkezinin yerine kurulan pazarda yaklaşık 300 esnaf çalışıyor. Basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Petekkaya "Bildiğimiz semt pazarını kapalı hale getirdik, müşteriler ucuz ve kaliteli ürün bulabilirler, burası alışveriş merkezi değil bir halk pazarı" dedi.
 
Ayaklıgazete.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Ziraat Bankası Azerbaycan'da faaliyete başladı!
28.07.2015 10:28
Ziraat Bankası’nın Azerbaycan’daki iştiraki Ziraat Bank Azerbaycan ASC faaliyete başladı.
Avanos'taki tahta köprüyü sallayan 88 lira ödeyecek
27.07.2015 17:02
Nevşehir'in Avanos ilçesinde Kızılırmak üzerindeki asma köprünün güvenliğini sallayarak tehlikeye düşürenlere 88 lira para cezası uygulanacak.
Kıbrıs'ın en yeni öğrenci yurdu kapılarını açtı!
27.07.2015 16:43
Dormitory Premium Park Kız Öğrenci Yurdu açıldı.
İnşaat sektörü güven endeksi Temmuz'da azaldı!
27.07.2015 16:38
Sektörel güven, hizmetler ve perakende ticarette yükselirken, yaz mevsiminin ortasına gelinmesine karşılık inşaat sektöründe düştü.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000