Denizi kirletenleri kamera takip edecek, cezayı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı kesecek!

Denizi kirletenleri kamera takip edecek, cezayı Çevre ve Şehircilik Bakanlığı kesecek! Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, denizleri kirletenleri, gemi ve hava araçlarına yerleştirilen kameralarla denetleyecek
 
Yazı Boyutu

 

Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, denizleri kirletenleri, gemi ve hava araçlarına yerleştirilen kameralarla denetleyecek.

Çevre Yönetimi Genel Müdürü Mehmet Baş, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Çevre ve Şehircilik Bakanı Erdoğan Bayraktar'ın talimatıyla kıyıları deniz çöplerinden arındırmak için proje başlattıklarını söyledi.

Başta İstanbul olmak üzere İzmir, Antalya, Muğla, Kocaeli, Aydın ve Mersin'de faaliyet gösterecek deniz süpürge gemisi kiralayacaklarını dile getiren Baş, gemilerdeki denetim elemanlarının da denize kirliliğe neden olanlara anında ceza yazacağını belirtti.

Esra Altınmakas/AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000