Fatma Güldemet Sarı'dan Sur, Silopi, Cizre açıklaması!
Beşiktaş Vodafone Arena'da çatı şoku yaşanıyor!
Birleşik İnşaat'tan 500 milyon dolarlık yatırım!
İstanbul'da markalı konut fiyatları yüzde 22 arttı!
Yeni İmar Kanunu çok yakında mecliste!

Dap Yapı Dragos Fitness City faaliyete geçti!

Dap Yapı Dragos Fitness City faaliyete geçti! Dap Yapı'nın Dragos Fitness City'si açıldı. 5 bin metrekarelik bir alanda yer alan Dragos Fitness City, Anadolu yakasının en görkemli spor salonu
 
Yazı Boyutu

 

Dap Yapı, İstanbul Anadolu yakasının en görkemli fitness salonunu açtı. Türkiye'nin ilk sağlık restoranı ve VIP masaj salonuyla,  bin metrekare açık ve kapalı alanda, size sağlık ve spor dolu bir yaşam sunuyor.
 
Dragos Fitness City, Royal Towers'ın içinde 5 bin metrekare alanda hizmet vermeye basladı.

Firma DAP Yapı
Proje DAP Adam Kule
Telefon 444 93 27
Adres DAP Adam Kule Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ankara'da 22 milyon liraya satılık termal otel!
13.02.2016 12:11
Mülkiyeti Kazan Belediyesi'ne ait 14 bin metrekarelik termal otel ihale usulü ile satışa çıkarılıyor.
Türkiye'de en fazla konutu Iraklılar aldı
12.02.2016 17:35
Türkiye'de geçen yıl yabancılara yapılan konut satışlarına bakıldığında ilk sırada 4 bin 228 konut ile Irak vatandaşları yer aldı.
Irak'taki ekonomik kriz emlak sektörünü etkiledi
12.02.2016 17:30
IKBY'de meydana gelen güvenlik olayları ev ekonomik kriz emlak sektörü ciddi bir şekilde etkileyerek durumu felç etti
Günsan yeni kurumsal kimliğini tanıttı
12.02.2016 11:46
Anahtar ve priz sektörünün öncü firmalarından Günsan, yeni kurumsal kimliğini ve yeni iletişim kampanyasını tanıttı.
Senegal Kent Pazarları, Afrika'da alışkanlıkları değiştirecek
12.02.2016 11:13
PAB Mimarlık, Senegal için tasarladığı “kent pazarları” ile Afrika’da yaşam alışkanlıklarını değiştirecek bir projeye imza atıyor.
Torunlar GYO'dan yüksek lisans öğrencilerine burs desteği
09.02.2016 17:16
Türkiye’nin en yenilikçi gayrimenkul yatırım ortaklığı Torunlar GYO, 10 yüksek lisans veya doktora öğrencisinin projelerine karşılıksız burs verecek.
Vadistanbul Park basın karşısına çıkıyor!
08.02.2016 17:51
Artaş İnşaat - Aydınlı Grup - İnvest İnşaat ortaklığında hayata geçirilen Vadistanbul'un son etabı Vadistanbul Park'ın tüm detayları açıklanıyor.
Ev kirasını 35 kuruş eksik yatırdı davalık oldu
08.02.2016 15:57
1.300 TL olan ev kirasından 35 kuruşu banka kesince ev sahibi ile kiracı davalık oldu.
Ergenç ve Korel çifti arkadaşlarını evlerinde ağırladı
08.02.2016 14:26
Halit Ergenç ve Bergüzar Korel çifti önceki akşam evlerinde arkadaşlarını ağırladı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000