Bursa kent içi toplu ulaşımda büyük kolaylık yaşanıyor!

Bursa kent içi toplu ulaşımda büyük kolaylık yaşanıyor! Bursa Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların kentin her köşesine rahat ve pratik olarak ulaşabilmeleri adına gerekli tüm tedbirleri alıyor
 
Yazı Boyutu

Otobüs filosunu yeni araçlarıyla daha da konforlu hale getiren Büyükşehir Belediyesi'nin ulaşım şirketi BURULAŞ yetkililerinin açıklamasına göre; Osmangazi İlçesi'ne bağlı Veysel Karani Mahallesi'ndeki Eğitim Vadisi'nin yer aldığı bölgeye ulaşımda kullanılan 39 hattının kaldırılmasının ardından bölgeye ulaşım için başka otobüs hatları kullanıma sunuldu. Kaldırılan 39 hattına alternatif olarak 20, 43/a, 91 ve 98 hatları hizmete başladı. Açıklamada aynı zamanda İnönü Caddesi'nden bölgeye ulaşımda da 94, 16/a, 16/i ve 19/e hat numaralı otobüslerin faaliyet gösterdiği belirtildi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yatırım Zirvesi'yle 1.5 trilyon dolarlık fon İstanbul’a geliyor!
26.04.2015 21:37
Bu yıl ikincisi düzenlenecek olan Uluslararası Yatırım Zirvesi’nin Başkanı Haşim Süngü, Türkiye'ye yatırım akacağını söyledi.
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Zorlu Grubu’nın helikopteri iniş yaparken düştü!
26.04.2015 19:26
Zorlu Grubu'na ait Bell- 430 tipi helikopter Aydın'da iniş yapacağı sırada düştü. İçindeki 4 kişiden 3'ü yaralanırken, 1'i yara almadan kurtuldu.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000