Karat 34 yoğun ilgi görüyor
VIA GYO halka arz ediliyor!
Metal Yapı Konut 2016'ya damga vuracak!
Bahçekent'te alan da satan da kazanıyor!
Osman Gazi Köprüsü'ne kavis verdiren 'kuş oteli'

Bekir Aksoy ile Derya Çavuşoğlu, Bodrum Flaam'da evlendi

Bekir Aksoy ile Derya Çavuşoğlu, Bodrum Gölköy Flaam'da dünyaevine girdi! Oyuncu Bekir Aksoy, kendisinden 23 yaş küçük sevgilisi Derya Çavuşoğlu ile önceki gün Türkbükü’nde evlendi.
 
Yazı Boyutu

Ece Erken, Zeyno Gönenç, Nevra Serezli gibi ünlü isimlerin de katıldığı düğün törenine Dilara Endican'ın esprileri damga vurdu. Nikâhı kıyan Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon'un Bekir Aksoy'a yönelttiği “Eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?” sorusu üzerine Endican'ın “Bekir hayır, ben hamileyim” diye bağırması, davetlileri gülme krizine soktu. Beach'te yapılan düğünde şiddetli esen rüzgâr, gelin ve damada zor anlar yaşattı. İskelede kıyılan nikahta konuklar cep telefonlarıyla sürekli çekim yaptı.

Gecce.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Emlak sektöründe Central Park sevdası!
03.05.2016 11:10
Cengiz Semercioğlu bugünkü köşesinde emlak sektörünün son zamanlardaki Central Park vurgusunu konu aldı.
Tarkan ve Pınar Dilek dünyaevine girdi
03.05.2016 11:05
Geçen cuma Tarabya’daki evinin bahçesinde Pınar Dilek ile nikâh masasına oturan Tarkan, düğünü için Köln’ü seçti.
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Manisa'da hastane inşaatında göçük
02.05.2016 16:25
Manisa'nın Şehzadeler ilçesi TOKİ 3 mevkisinde devam eden Manisa Şehir Hastanesi inşaatında foseptik kazıldığı sırada göçük meydana geldi.
LEITWIND, değişimin sembolü rüzgar tribünleriyle Türkiye’de!
02.05.2016 12:40
LEITWIND, yatırımın getirisi, kalite, performans ve güvenilirlik konuları ile ön plana çıktığı rüzgar tribünleri ile Türkiye’de.
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
İnşaat firmaları 'spa'ları projelerine dahil etmeye başladı
29.04.2016 15:30
Sağlık ve Doğal Terapiler Derneği Başkanı Nihat Ayçeman son dönemlerde inşaat firmalarının projelerinde spa gibi hizmetlere yer verdiklerini belirtti
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000