Antalya körfezinde hafif şiddette deprem yaşandı!

Antalya körfezinde hafif şiddette deprem yaşandı! Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı Deprem Dairesi Başkanlığınca Akdeniz'de saat 12.40'da 4.3 büyüklüğünde deprem kaydedildi. Depremin, yerin 52,73 kilometre derinliğinde meydana geldiği bildirildi
 
Yazı Boyutu

 

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı Deprem Dairesi Başkanlığınca Akdeniz'de saat 12.40'da 4.3 büyüklüğünde deprem kaydedildi. Depremin, yerin 52,73 kilometre derinliğinde meydana geldiği bildirildi.
AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Sahte telefon nasıl anlaşılır?
23.04.2015 15:43
Son çıkan telefonları orjinallerinden ayırt etmek imkansız. Samsung yeni telefonunu piyasaya sürmeden sahtesi raflardaki yerini aldı.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000