Yunan adalarında vizesiz geçiş beklentisi!
Yunan adalarında vizesiz geçiş beklentisi!
Kanada'da yangın sürüyor: 100 bin kişi evini terk etti
Kanada'da yangın sürüyor: 100 bin kişi evini terk etti
Demir İnşaat'ın Rusya'daki Türk Şehri'ne yoğun ilgi!
Demir İnşaat'ın Rusya'daki Türk Şehri'ne yoğun ilgi!
15. Gayrimenkul Zirvesi için geri sayım başladı
15. Gayrimenkul Zirvesi için geri sayım başladı
Efsane sinemacı Wes Craven'in evi satıldı!
Efsane sinemacı Wes Craven'in evi satıldı!

Antalya körfezinde hafif şiddette deprem yaşandı!

Antalya körfezinde hafif şiddette deprem yaşandı! Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı Deprem Dairesi Başkanlığınca Akdeniz'de saat 12.40'da 4.3 büyüklüğünde deprem kaydedildi. Depremin, yerin 52,73 kilometre derinliğinde meydana geldiği bildirildi
 
Yazı Boyutu

 

Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı Deprem Dairesi Başkanlığınca Akdeniz'de saat 12.40'da 4.3 büyüklüğünde deprem kaydedildi. Depremin, yerin 52,73 kilometre derinliğinde meydana geldiği bildirildi.
AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Golden Tulips Kartal ne zaman teslim edilecek?
05.05.2016 14:01
Kartal'da Suat Altın İnşaat imzasıyla inşa edilen Golden Tulips projesinde fiyatlar 429 bin TL'den başlıyor.
Dap Teras Kule'de fiyatlar 240 bin TL'den başlıyor
05.05.2016 10:42
30 katlı 2 bloktan oluşan Teras Kule projesinde satışlar başlıyor.
Vaditepe Başakşehir 2. Etap ÇED sürecine girdi
04.05.2016 17:44
KİPTAŞ tarafından Başakşehir Hoşdere Mahallesi’nde hayata geçirilen Vaditepe Başakşehir projesinde ÇED süreci başladı.
Türkiye genelinde yurt kapasitesi 700 bine çıkartılacak
04.05.2016 15:06
KYK Genel Müdürü Sinan Aksu, yurt kapasitesinin 700 bine çıkartılmasının hedeflendiğini söyledi.
Belçikalı Oasiq, annelere yapboz gibi oturma köşesi tasarladı
04.05.2016 11:06
Belçikalı bahçe mobilyası markası Oasiq’in Yland Koleksiyonu, farklı ve kullanışlı bir Anneler Günü hediyesi olarak dikkat çekiyor.
Taşkent'te tramvay dönemi sona erdi
03.05.2016 15:40
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te tramvay rayları, caddelerin genişletilmesi için sökülüyor
Emlak sektöründe Central Park sevdası!
03.05.2016 11:10
Cengiz Semercioğlu bugünkü köşesinde emlak sektörünün son zamanlardaki Central Park vurgusunu konu aldı.
Tarkan ve Pınar Dilek dünyaevine girdi
03.05.2016 11:05
Geçen cuma Tarabya’daki evinin bahçesinde Pınar Dilek ile nikâh masasına oturan Tarkan, düğünü için Köln’ü seçti.
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000