Ankara Altındağ’daki Yunus Emre Halk Çarşısı’nda yangın çıktı!

Ankara Altındağ’daki Yunus Emre Halk Çarşısı’nda yangın çıktı! Ankara'nın merkez Altındağ ilçesinde 680 dükkanın bulunduğu bir çarşıda çıkan yangın söndürüldü. Yangında dükkanlar ile içindeki ürünler kullanılamaz hale geldi
 
Yazı Boyutu

 

Ankara'nın merkez Altındağ ilçesinde 680 dükkanın bulunduğu bir çarşıda çıkan yangın söndürüldü. Yangında dükkanlar ile içindeki ürünler kullanılamaz hale geldi.

Alınan bilgiye göre, Altındağ Belediyesi Yunus Emre Halk Çarşısı'nda henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı çıkan yangın, itfaiye ekiplerinin yaklaşık 5 saat süren çalışması sonucu söndürüldü.

Ankara Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı Nöbetçi Müdürü Mustafa Irmak, AA muhabirine, ''Yangına 52 araç ve 126 personelle müdahale ettik. Yangın söndürüldü ancak çarşı kullanılamaz durumda'' dedi.

Bu arada, yangını söndürmeye çalışırken yaralanan 2 itfaiyeci hastaneye kaldırıldı.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Durmuş Koçak/AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Fu Gayrimenkul 6 Mayıs’ta Sağlam Tapu’yu tanıtıyor!
21.04.2015 15:27
Fu Gayrimenkul’ün yeni ürünü Sağlam Tapu, 6 Mayıs 2015 günü düzenlenecek basın lansmanı ile tanıtılacak.
Otomatik açılan videoları nasıl engellersiniz?
21.04.2015 14:37
İnternette dolaşırken bir anda bilgisayarınızdan gelen bilinmedik bir ses ve açılması için tıklamadığınız videolardan sıkıldınız mı?
Toskana Orizzonte’de fiyatlar ne kadar?
21.04.2015 14:23
Emaar Türkiye ve Arıkan Yapı işbirliğinde inşa edilen Toskana Orizzonte’de fiyatlar 625 bin dolardan başlıyor.
Kepez'de yeni projeler start alıyor!
21.04.2015 14:20
Antalya Kepez’de bu yıl eğitim, sağlık, spor ve sosyal yaşam alanında olmak üzere toplam 7 proje temeli atılacak.
Bu müzede selfie çekinmenin ‘bir bedeli’ var!
21.04.2015 13:54
Danimarka'daki bir müze, üçayak ya da özçekim çubuğu kullanarak kendi fotoğraflarını çekmek isteyenlerden yaklaşık 750 lira talep ediyor.
İder Mobilya ile evinizi beyaza dönüştürün!
21.04.2015 11:55
Modern mobilya tasarımlarıyla yaşam alanlarınızı keyifli hale getiren İder Mobilya, yatak odalarınızı, Kanyon takımıyla güzelleştiriyor.
Arap - Türk Gayrimenkul Zirvesi, 25 Nisan'da başlıyor!
21.04.2015 11:46
Realty Port İstanbul, Hilton Convention Center'da Ortadoğu’dan gelen konuklarını ağırlayacak.
Yedinci projesini Aydos Ormanları’na inşa etti
21.04.2015 11:46
Başarır İnşaat’ın “Helenium” markasıyla hayata geçirdiği yedinci proje olan Helenium Boutique, Aydos Ormanı’nın eteklerinde inşa ediliyor.
Trabzon’daki tarihi Bedesten ilgi bekliyor!
21.04.2015 11:13
Trabzon'daki tarihi çarşı, her geçen gün sayısı artan büyük alışveriş merkezlerine rağmen yaklaşık 400 yıldır kent ticaretindeki önemini koruyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BEN HAKLIYDIM ABİ…
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000