Dev projenin "en ağır" parçası yarın yerleştirilecek
Mecidiyeköy İstasyonu’nda yapım aşamasına gelindi!
3. Köprü’de 60 adet eğik askı halatın montajı yapıldı
Tema İstanbul’da teslim heyecanı!
Salı Pazarı şimdi de Merdivenköy’e taşınıyor

Ali Ağaoğlu'nun son çocuğu Ali Ege, Christian Dior'dan giyiniyor

Ali Ağaoğlu'nun son çocuğu Ali Ege, Christian Dior'dan giyiniyor Petek Ertüre-Ali Ağaoğlu ikilisinin 6 aylık oğlu Ali Ege'nin her kıyafeti Christian Dior markasından seçiliyor
 
Yazı Boyutu

Mayıs ayında bebeği Ali Ege'yi kucağına alan Petek Ertüre, lüks giyim zevkini şimdiden 6 aylık oğluna yansıttı. Ertüre, işadamı aşkı Ali Ağaoğlu'ndan olan oğlunu özenle giydiriyor. Ali Ege'nin kıyafetlerini dünyaca ünlü marka Christian Dior'dan seçen Petek Ertüre için; "Şimdiden geleceğin Ağa'sına lüks tutkusu aşılıyor" yorumları yapılıyor. Ertüre, oğluna aldığı kıyafetleri de sosyal medyadan paylaşmayı ihmal etmiyor. 

Takvim

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Konya’da doğalgaz patlaması!
04.07.2015 16:44
Konya'da bir binanın üst katında doğalgaz sıkışması sonucu meydana geldiği iddia edilen patlamada, 1 kişi ağır yaralandı.
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi kapılarını basına açtı
04.07.2015 13:57
Cumhurbaşkanlığı Külliyesi, Cumhurbaşkanlığı Basın Başdanışmanlığı'nca gerçekleştirilen tanıtım gezisiyle gazetecilere kapılarını açtı.
Anadolu Yakası’nda elektrik kesintisi!
04.07.2015 12:45
İstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım AŞ, Anadolu Yakası’ndaki bazı ilçelerde 6 Temmuz’da elektrik kesintisi uygulanacağını açıkladı.
Kumburgaz, Miami olacak!
03.07.2015 16:59
Büyükçekmece'ye 35 bin villa Kumburgaz'a rezidans yazlık geliyor.
İstanbul'a turist akını!
03.07.2015 16:25
İstanbul Kültür ve Turizm Müdürlüğü verilerine göre, İstanbul'a 6 ayda, geçen yıla göre yüzde 5,5 artışla 5 milyon 680 bin 398 turist geldi.
Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulüne onay!
03.07.2015 15:34
Teknik Yapı tarafından İstanbul’un en hızlı gelişen bölgelerinden Tuzla’da hayata geçirilen Tuzla Evora İstanbul’un kısmi geçici kabulü yapıldı.
Osmaniye’deki inşaatta çökme!
03.07.2015 13:12
Osmaniye’de bir inşaatta yaşanan çökme sonucu 4'ü Suriyeli olmak üzere 7 işçi yaralandı.
Gülman Group ile Norm Yapı’nın mayası tuttu
02.07.2015 17:44
Bodrum Gündoğan’da geliştirilen Fiera Vista’da buluşan Gülman Group ile Norm Yapı iyi bir sinerji yakaladı.
Sur Çelik Kapı’dan hırsızlığa karşı garanti sertifikası
02.07.2015 16:54
“Dünyanın en güvenli kapısı” sloganıyla yola çıkan Sur Çelik Kapı hırsızlığa karşı tazminat ödeme garantisi veriyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
Trençkotum da, Evim de Marka...
Uğurcan Tokay
Bekleme zamanı değil!
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Mehmet Emin Öztürk
Küresel, Marka’lı, Konsept, Karma, Yapı, Konut, Proje, ve İnşaat Şirketleri…
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000