Ali Ağaoğlu'nun son çocuğu Ali Ege, Christian Dior'dan giyiniyor

Ali Ağaoğlu'nun son çocuğu Ali Ege, Christian Dior'dan giyiniyor Petek Ertüre-Ali Ağaoğlu ikilisinin 6 aylık oğlu Ali Ege'nin her kıyafeti Christian Dior markasından seçiliyor
 
Yazı Boyutu

Mayıs ayında bebeği Ali Ege'yi kucağına alan Petek Ertüre, lüks giyim zevkini şimdiden 6 aylık oğluna yansıttı. Ertüre, işadamı aşkı Ali Ağaoğlu'ndan olan oğlunu özenle giydiriyor. Ali Ege'nin kıyafetlerini dünyaca ünlü marka Christian Dior'dan seçen Petek Ertüre için; "Şimdiden geleceğin Ağa'sına lüks tutkusu aşılıyor" yorumları yapılıyor. Ertüre, oğluna aldığı kıyafetleri de sosyal medyadan paylaşmayı ihmal etmiyor. 

Takvim

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Nabi Avcı, Fenerbahçe Stadı yanındaki arazi için ne dedi?
06.05.2015 23:16
Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı, Fenerbahçe Stadı'nın yanındaki eski Kenan Evren Anadolu Lisesi'nin bulunduğu 15 dönümlük arazi için açıklama yaptı.
Kayaşehir 23. Bölge Alt Gelir Grubu kura sonuçları!
06.05.2015 11:00
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından hayata geçirilecek 400 konutluk Kayaşehir 23. Bölge Alt Gelir Grubu Konutları için kuralar çekiliyor
İstanbul Akvaryum'un yanına otel geliyor!
04.05.2015 10:47
Crowne Plaza Otel Florya, Akvaryum'un yanında 305 odasıyla hizmet verecek.
Homteks 2015 yaz koleksiyonu ile göz kamaştırıyor!
06.05.2015 15:09
Homteks 2015 Yaz Koleksiyonu, en moda duvar kağıtları ve kumaşları tüketicilerin beğenisine sunuyor.
Rings İstanbul, anneleri unutmadı!
06.05.2015 14:23
Rings İstanbul, düzenlediği kampanyayla hayatınızın en değerli varlığı annenize ya da eşinize Anneler Günü’nde unutulmaz bir hediye verme fırsatı sun
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları yayınlandı!
06.05.2015 10:46
TOKİ Kayaşehir Kura Sonuçları belli oldu. TOKİ satışa çıkardığı alt gelir grubundaki 400 konutla Kayaşehir'de ev sahibi yaptı.
Elysium Art Şişli’nin yüzde 60’ı satıldı!
05.05.2015 14:51
Ofton İnşaat’ın Elysium Art Şişli projesi, kısa sürede yüzde 60 oranında satış başarısına ulaştı.
Bosch Grubu, yıllık değerlendirme toplantısı yapacak!
05.05.2015 14:48
Dünyanın önde gelen teknoloji ve servis sağlayıcılarından Bosch Grubu, Türkiye’de 100 yılı aşkın süredir ‘Yaşam için teknoloji’ sunuyor.
Kelebek Mobilya’dan mutfakları tümüyle değiştiren kampanya!
05.05.2015 14:42
Kelebek Mutfak, yüzde 15 indirimle sunduğu ürünlerini ‘Üçlü Ankastre Set veya Bulaşık Makinesi Hediye’ kampanyasıyla buluşturuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Selda Tanar
Peyzajda yeni yaklaşımlar…
Levent Çağrı İme
Eviniz sizi depremden koruyabilir mi?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000