Acun Ilıcalı, Buse Terim'i transfer etti

Acun Ilıcalı, Buse Terim'i transfer etti Medya patronu Acun Ilıcalı, Milli Takım’ın patronu Fatih Terim’in kızı Buse’yle el sıkıştı
 
Yazı Boyutu

Muhabirlikten medya patronluğuna yükselen Acun Ilıcalı, satın aldığı TV8 için transferlerini hızlandırdı. Ilıcalı'nın yeni bombası Milli Takım'ın teknik patronu Fatih Terim'in kızı Buse Terim oldu. Yönettiği moda blogu büyük ilgi gören, twitter'da 400 bine yakın takipçisi olan, birçok kanalın program yaptırmak için peşine düştüğü Buse, ilk TV deneyimini Acun Ilıcalı'nın kanalında gerçekleştirecek. Daha önce aldığı tekliflere soğuk bakan Buse'nin, Ilıcalı'yla anlaşmasındaki en büyük faktör babası oldu. Fatih Terim ile Acun Ilıcalı arasındaki dostluk, Buse'nin genç medya patronuna 'Evet' demesinde etkili oldu. Ayrıca Acun Ilıcalı'nın tek sürprizi Buse Terim olmayacak. Ilıcalı'nın yakın arkadaşı eski futbolcu Rıdvan Dilmen de farklı bir formatla yeni yayın döneminde TV8 ekranında olacak. 
AA

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
İder Mobilya’dan küçük hanımları sevindirecek odalar…
29.05.2015 17:31
İder Mobilya’nın kız çocuklarına özel olarak hazırladığı Carpi iki kapılı yatak odası, sade ve zarif tasarımıyla yaşam alanları sunuyor
Eminevim 5yüz60 ödeme planı!
29.05.2015 17:20
Eminevim 5yüz60 projesinde 60 aya kadar sıfır faizli ve yüzde 5 peşinatlı ödeme seçenekleri ön plana çıkıyor.
Toyzz Shop 7 yeni mağaza açtı!
29.05.2015 14:19
Oyuncak denince akla ilk gelen marka olan Toyzz Shop birbiri ardına açtığı mağazalarıyla büyümeye devam ediyor.
TOKİ'den Bolu’ya 496 konut müjdesi!
29.05.2015 10:46
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Bolu Mudurnu’da hayata geçireceği 496 konut için 2 Haziran 2015 günü ihale düzenleyecek.
Soho House’un patronu Serdar Bilgili: Çok üzgünüm!
29.05.2015 10:06
Taksim Asmalımescit’te bulunan Soho House’un patronu Serdar Bilgili, önceki akşam eşi Nazlı Bilgili’yle görüntülendi.
Istwest, hafta sonu keyifli bir organizasyon düzenliyor!
29.05.2015 09:18
Markalı konut projelerindeki fırsatları bulan Evdekifirsat.com yeni projelerle büyümeye devam ediyor.
TOKİ, Kırşehir’de 131 konutun kura tarihleri!
28.05.2015 17:42
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ), Kırşehir Merkez Kayabaşı 2.Etap’ta bulunan toplam 131 konutun kura çekişini 23 Haziran’da yapacak.
Tarihi mekanlarda İstanbul dersleri devam ediyor!
28.05.2015 17:04
İstanbul Büyükşehir Belediyesi ve Esenler Belediyesi'nin ortaklaşa düzenlediği İstanbul Dersleri'nde sokak dersleri devam ediyor.
Açık Öğretim Lisesi sınavları ne zaman yapılacak?
28.05.2015 16:40
Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) açık öğretim lisesi ve mesleki açık öğretim lisesi ikinci dönem sınavları, 30-31 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BİRAZCIK NEZAKET
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000