15. Gayrimenkul Zirvesi için geri sayım başladı
15. Gayrimenkul Zirvesi için geri sayım başladı
Efsane sinemacı Wes Craven'in evi satıldı!
Efsane sinemacı Wes Craven'in evi satıldı!
Ma Vie La'ya New York'tan büyük ödül!
Ma Vie La'ya New York'tan büyük ödül!
Akıllı evler ne kadar güvenli?
Akıllı evler ne kadar güvenli?
Taşınabilir mikro ev hayali gerçeğe dönüşüyor!
Taşınabilir mikro ev hayali gerçeğe dönüşüyor!

Acıbadem Atakent Hastanesi nerede

Acıbadem Atakent Hastanesi nerede Acıbadem Atakent Hastanesi nerede konumlandırıldı
 
Yazı Boyutu

Acıbadem Grubu'nun 17'nci ve en büyük hastanesi Acıbadem Atakent hizmete açıldı. 60 bin metrekarelik hizmet alanıyla dikkat çeken Acıbadem Atakent aynı zamanda üniversite hastanesi olarak da hizmet verecek. Halkalı Turgut Özal Bulvarı'nda yer alan Acıbadem Atakent Hastanesi son teknoloji makineleri ve lüks hizmet anlayışıyla dikkat çeken Acıbadem Atakent Hastanesi içerisinde özel odalar ve süitler de bulunmakta.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Golden Tulips Kartal ne zaman teslim edilecek?
05.05.2016 14:01
Kartal'da Suat Altın İnşaat imzasıyla inşa edilen Golden Tulips projesinde fiyatlar 429 bin TL'den başlıyor.
Dap Teras Kule'de fiyatlar 240 bin TL'den başlıyor
05.05.2016 10:42
30 katlı 2 bloktan oluşan Teras Kule projesinde satışlar başlıyor.
Vaditepe Başakşehir 2. Etap ÇED sürecine girdi
04.05.2016 17:44
KİPTAŞ tarafından Başakşehir Hoşdere Mahallesi’nde hayata geçirilen Vaditepe Başakşehir projesinde ÇED süreci başladı.
Türkiye genelinde yurt kapasitesi 700 bine çıkartılacak
04.05.2016 15:06
KYK Genel Müdürü Sinan Aksu, yurt kapasitesinin 700 bine çıkartılmasının hedeflendiğini söyledi.
Belçikalı Oasiq, annelere yapboz gibi oturma köşesi tasarladı
04.05.2016 11:06
Belçikalı bahçe mobilyası markası Oasiq’in Yland Koleksiyonu, farklı ve kullanışlı bir Anneler Günü hediyesi olarak dikkat çekiyor.
Taşkent'te tramvay dönemi sona erdi
03.05.2016 15:40
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te tramvay rayları, caddelerin genişletilmesi için sökülüyor
Emlak sektöründe Central Park sevdası!
03.05.2016 11:10
Cengiz Semercioğlu bugünkü köşesinde emlak sektörünün son zamanlardaki Central Park vurgusunu konu aldı.
Tarkan ve Pınar Dilek dünyaevine girdi
03.05.2016 11:05
Geçen cuma Tarabya’daki evinin bahçesinde Pınar Dilek ile nikâh masasına oturan Tarkan, düğünü için Köln’ü seçti.
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000