Kaynarca-Pendik-Tuzla yeni metrosuna kavuşuyor!
Viaport Venezia AVM yarın açılıyor!
AVM’lerde alınan otopark ücretleri yasal değil!
Siyasi belirsizlik Türkiye'de ekonomiyi etkiliyor!
İzmir'in stadyumları için gaza basıldı!

Acıbadem Atakent Hastanesi nerede

Acıbadem Atakent Hastanesi nerede Acıbadem Atakent Hastanesi nerede konumlandırıldı
 
Yazı Boyutu

Acıbadem Grubu'nun 17'nci ve en büyük hastanesi Acıbadem Atakent hizmete açıldı. 60 bin metrekarelik hizmet alanıyla dikkat çeken Acıbadem Atakent aynı zamanda üniversite hastanesi olarak da hizmet verecek. Halkalı Turgut Özal Bulvarı'nda yer alan Acıbadem Atakent Hastanesi son teknoloji makineleri ve lüks hizmet anlayışıyla dikkat çeken Acıbadem Atakent Hastanesi içerisinde özel odalar ve süitler de bulunmakta.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000