HERKES EV SAHİBİ OLSUN DİYE...

HERKES EV SAHİBİ OLSUN DİYE... Fiyapı tarafından Kırıkkale'de hayata geçirilen ve 29 bin liradan başlayan fiyatlarla ev sahibi olunabilen Fiyaka Kırıkkale projesinde fiyat artışı öncesi son günler...
29.12.2011 - 11:29
Yazı Boyutu

Fiyapı tarafından Kırıkkale'de hayata geçirilen FiYaka Kırıkkale projesinde yer alan dairelerin fiyatları 29 bin lira ile 79 bin lira arasında değişiyor.

Fiyapı'nın ilk uydukenti FiYaka Kırıkkale 330 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükseliyor.

Fiyaka Kırıkkale projesinde fiyat artışı öncesi son günlerde konut satışları devam ediyor. Proje kapsamında 31 Aralık'tan itibaren 10 bin liralık bir artış yapılacak

FİYATLAR

7 bin daireden meydana gelen FiYaka Kırıkkale'de yer alan konutlardan; 40 metrekarelik 1+1'ler 29 bin liradan, 95 metrekarelik 2+1'ler 69 bin liradan ve 110 metrekarelik 3+1'ler ise 79 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta.

ÖDEME PLANI

FiYaka Kırıkkale projesinde müşterinin talep etmesi halinde, firma bünyesinde 30 ve 60 aylık kredilendirmeler yapılacağı, isteğe göre 29 bin lira peşin veren müşterinin 30 aylık kredilendirmede aylık 2 bin lira taksit ödeyerek 3+1 daireye 89 bin liraya, 60 aylık vadelendirmede ise 29 bin lira peşinat ve aylık bin 166 lira vererek 3+1 daireye 99 bin liraya sahip olunabiliyor.

Fiyapı Kırıkkale İletişim Bilgileri

Web adresi: http://fi-yaka-kirikkale.fiyapi.com.tr

Telefon: 216 469 30 30

Fax: 216 469 52 62

Mail: info@fiyapi.com

Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000