Fiyaka Kırıkkale fiyat listesi

Fiyaka Kırıkkale fiyat listesi Fiyapı tarafından Kırıkkale'de hayata geçirilen FiYaka Kırıkkale projesinde yer alan dairelerin fiyatları 29 bin lira ile 79 bin lira arasında değişiyor.
03.11.2011 - 12:17
Yazı Boyutu

Fiyapı'nın ilk uydukenti FiYaka Kırıkkale 330 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükseliyor.

FİYAT LİSTESİ

7 bin daireden meydana gelen FiYaka Kırıkkale'de yer alan konutlardan; 40 metrekarelik 1+1'ler 29 bin liradan, 95 metrekarelik 2+1'ler 69 bin liradan ve 110 metrekarelik 3+1'ler ise 79 bin liradan başlayan fiyatlarla satışta.

ÖDEME SEÇENEKLERİ

FiYaka Kırıkkale projesinde müşterinin talep etmesi halinde, firma bünyesinde 30 ve 60 aylık kredilendirmeler yapılacağı, isteğe göre 29 bin lira peşin veren müşterinin 30 aylık kredilendirmede aylık 2 bin lira taksit ödeyerek 3+1 daireye 89 bin liraya, 60 aylık vadelendirmede ise 29 bin lira peşinat ve aylık bin 166 lira vererek 3+1 daireye 99 bin liraya sahip olunabiliyor.

Fiyapı Kırıkkale İletişim Bilgileri

Web adresi:
http://fi-yaka-kirikkale.fiyapi.com.tr

Telefon: 216 469 30 30

Fax: 216 469 52 62

Mail:
info@fiyapi.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Adapazarı’nda su altındaki 15 evin mücadelesi!
02.03.2015 11:12
Adapazarı İlçe Merkezi’ne sadece 4 km uzaklıkta olan Sakarya Nehri set altında yer alan Karaköy’de 15 ev su altında mücadele veriyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000