FiYaka Esenşehir 3+1’ler 119 bin TL

FiYaka Esenşehir 3+1’ler 119 bin TL Fiyapı'dan m2 si 880 liraya oturmaya hazır 3+1 daireler..üstelik havuzlu, otoparklı sitede..
20.04.2012 - 14:48
Yazı Boyutu

Fiyapı'dan m2 si 880 liraya oturmaya hazır 3+1 daireler..üstelik havuzlu, otoparklı sitede..

İnşaat sektöründe ekonomik fiyata kaliteli konutun öncülüğünü yapan Fiyapı‘dan yine çok konuşulacak kampanya..

Fiyapı Esenyurt'ta inşa ettiği Fiyaka Esenşehir projesinde hemen teslim oturmaya hazır, 135 m2 3+1 daireleri 119 bin liradan satışa çıkardı..

Oturmaya hazır.. ister hemen taşının, ister kiraya verin..

Sınırlı sayıda daire için gerçekleştirilen kampanyada m2 fiyatı 880 liradan satışa çıkarılan dairelere ister hemen taşının ister kiraya verin..kira geliri kredinizi ödesin..

Esenyurt'un en prestijli projelerinden biri olan Fiyaka Eseneşehir projesinde, Fi Club spor merkezi, açık-kapalı yüzme havuzları,açıkkapalı otopark, tenis kortu, türk hamamı,sauna,kreş-çocuk parkı, fitness, özel yürüyüş parkurları, bulunuyor..

Fiyapı yönetim kurulu Başkanı Fikret İnan ekonomik konutun öncüsü olduklarını, bu kez de oturmaya hazır bitmiş projede son derece ekonomik fiyatlara kampanya yaparak ev sahibi olmak isteyen vatandaşlara bir fırsat yaratmayı amaçladıklarını söyledi..

Şehrin kalabalığı, gürültüsü ve park sorunundan uzak, içinde alışveriş merkezi olan Fiyaka Esenşehir'de, siz FiCenter alışveriş merkezine alışverişe giderken çocuğunuzu sitenin kreşine eşinizi de sitenin spor salonuna bırakıp keyif bir alışverişin tadını çıkarabilirsiniz..

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
İlgili haberler
Sektörden Haberler
“Gayrimenkul fiyatları dünya genelinde cazip bulunuyor!”
03.03.2015 17:05
Gayrimenkul ve Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı Derneği (GYODER) YKB Aziz Torun, AA Finans Haberleri Terminali'nde önemli açıklamalarda bulundu.
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000