EVİZA KONAKLARI 335 BİN TL

EVİZA KONAKLARI 335 BİN TL Ekal İnşaat tarafından tarafından Yenibosna'da inşa edilen Eviza Konakları'nda yer alan daireler 335 bin TL ile 754 bin TL arasında değişen fiyatlarla satılmakta.
21.09.2011 - 12:18
Yazı Boyutu

15 bin 500 metrekarelik alan üzerine kurulan ve 5 ile 6 katlı 10 blokta toplam 164 konuttan meydana gelen projenin inşaat alanı ise 25 bin metrekare olarak tasarlandı.

Projede yer alan dairelerden; 115 ile 126 metrekarelik 2+1'ler 335 bin TL ile 434 bin TL arasında, 122 ile 190 metrekarelik 3+1'ler 366 bin TL ile 572 bin TL arasında, 202 ile 217 metrekarelik 4+1'ler de 654 bin TL ile 754 bin TL arasında değişen fiyatlarla satılıyor.
Projede yer alan dairelerin teslimatlarının Ağustos 2012'de yapılması öngörülüyor.
Kuveyt Türk'le anlaşmalı olan projede yer alan konutların ödemelerinde yüzde 25 peşinat verilp geri kalanı tutar için 120 aya kadar vadelendirme yapılabiliyor.

Projenin sosyal yaşam alanlarında; kapalı yüzme havuzu, basketbol ve voleybol sahaları, tenis kortu, sauna, kapalı spor salonu, sauna, fitness center, kapalı çocuk oyun odası, çocuk oyun alanları, gölet ve kamera sistemi bulunuyor.

Eviza Konakları

0212 550 0 777

www.evizakonaklari.com

Firma Ekal İnşaat
Proje Eviza Konakları
Telefon 0212 550 0 777
Adres Eviza Konakları Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000