Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut! Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor. İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 1. Kısım projesi kapsamında 1084 konut, 15 ticari birim ve 7 adet kapalı otopark inşa edilecek.

İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım projesi kapsamında ise 425 konut, 31 ticari birim ve 2 adet kapalı otopark inşa edilecek.

Emlak Konut GYO tarafından yaptırılacak olan Kayabaşı 1. Etap 1. Kısım'ın ihalesi 16 Temmuz 2013 günü, 1. Etap 2. Kısım'ın ihalesi ise 17 Temmuz 2013 günü gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
TDUB Eğitim Akademisi açılıyor!
21.05.2015 16:30
Türkiye Değerleme Uzmanları Birliği Eğitim Akademisi başlıyor.
Tuğba Altıntop “Ben kazandım ama…”
21.05.2015 14:46
Eski eşi Rafet El Roman ile ortak şirketleriyle ilgili açtığı davayı kazanan Tuğba Altıntop konuyla ilgili açıklama yaptı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000