Tual Adalar Kartal, Ekim'de satışa çıkıyor!
Bu satış ofisi Libadiye'nin değerini yüzde 15 artırdı
Nestavilla prefabriğe adını verdi
Vadistanbul havaray projesine onay!
Elektrik tüketiminde rekor kırdık!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut! Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor. İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 1. Kısım projesi kapsamında 1084 konut, 15 ticari birim ve 7 adet kapalı otopark inşa edilecek.

İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım projesi kapsamında ise 425 konut, 31 ticari birim ve 2 adet kapalı otopark inşa edilecek.

Emlak Konut GYO tarafından yaptırılacak olan Kayabaşı 1. Etap 1. Kısım'ın ihalesi 16 Temmuz 2013 günü, 1. Etap 2. Kısım'ın ihalesi ise 17 Temmuz 2013 günü gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Queen Bomonti, Cityscape 2015 Fuarı’nda!
04.09.2015 09:41
Sinpaş GYO, Dubai Cityscape 2015 Fuarı’na İstanbul’u taçlandıracak Queen Bomonti projesi ile katılıyor.
65 yaş üstüne bedava otobüs krizi!
04.09.2015 09:19
Otobüsçüler 65 yaş ve üzerindeki yolcuların bedava taşınmasına ilişkin yönetmeliği bekliyor.
Shell, BG Group'u satın aldı
03.09.2015 15:55
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden Shell'in BG'yi satın almasını onayladı.
TOKİ’den 786 konutluk kentsel dönüşüm projesi!
03.09.2015 11:15
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Niğde Efendibey Mahallesi’nde hayata geçireceği kentsel dönüşüm ve gelişim projesi ile 786 konut inşa edecek.
Evgör Mobilya’da akıllı sehpa dönemi!
03.09.2015 10:52
Evgör Mobilya, akıllı orta sehpa modelleriyle, özellikle küçük metrekareli ev veya ofisler için mekandan tasarruf sağlayan çözümler sunuyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000