Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut! Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor. İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 1. Kısım projesi kapsamında 1084 konut, 15 ticari birim ve 7 adet kapalı otopark inşa edilecek.

İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım projesi kapsamında ise 425 konut, 31 ticari birim ve 2 adet kapalı otopark inşa edilecek.

Emlak Konut GYO tarafından yaptırılacak olan Kayabaşı 1. Etap 1. Kısım'ın ihalesi 16 Temmuz 2013 günü, 1. Etap 2. Kısım'ın ihalesi ise 17 Temmuz 2013 günü gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Hasan Dede Türbesi de dönüştü!
24.04.2015 09:55
İstanbul Eyüp’e bağlı Çiftalan köyündeki 600 yıllık geçmişe sahip Hasan Dede Türbesi de ‘kentsel dönüşüm’ misali yeniden inşa edildi.
Moment İstanbul’da fiyatlar ne kadar?
24.04.2015 09:50
AC Yapı imzasıyla Kartal’da konumlandırılan Moment İstanbul projesinde fiyatlar 275 bin liradan başlangıç gösteriyor.
Nevşehir'de kentsel dönüşüm için start verildi
23.04.2015 17:07
Nevşehir Belediyesi tarafından projelendirilen 'Merkez Kentsel Dönüşüm Projesi'nde tespit ve ölçüm çalışmalarına başlandı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000