'Trabzon, Körfez bölgesi için en avantajlı şehir'
'Trabzon, Körfez bölgesi için en avantajlı şehir'
Canan Yapı yatırımcısına yüksek prim getiriyor
Canan Yapı yatırımcısına yüksek prim getiriyor
Esenkent’in yeni yüzü  Evalpark İstanbul lanse edildi
Esenkent’in yeni yüzü Evalpark İstanbul lanse edildi
Polonyalı tasarımcıdan 1 odalı mükemmel daire!
Polonyalı tasarımcıdan 1 odalı mükemmel daire!
 Evalpark İstanbul, en az yüzde 35 prim getirecek
Evalpark İstanbul, en az yüzde 35 prim getirecek

Emlaktasondakika

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut! Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor
2013-06-28 - 11:45 28.06.2013 - 11:45 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor. İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 1. Kısım projesi kapsamında 1084 konut, 15 ticari birim ve 7 adet kapalı otopark inşa edilecek.

İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım projesi kapsamında ise 425 konut, 31 ticari birim ve 2 adet kapalı otopark inşa edilecek.

Emlak Konut GYO tarafından yaptırılacak olan Kayabaşı 1. Etap 1. Kısım'ın ihalesi 16 Temmuz 2013 günü, 1. Etap 2. Kısım'ın ihalesi ise 17 Temmuz 2013 günü gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Etiyopya'da Koveşa Barajı için anlaşma imzalandı
26.05.2016 09:44
Etiyopya, ülkenin güneyindeki Omo Nehri üzerine baraj inşası için bir İtalyan şirketi ile anlaşma imzaladı.
Avcılar Kapadık Mahallesi’nde imar planı değişikliği!
25.05.2016 17:11
Avcılar Kapadık Mahallesi 386 ada 5 no.lu parseli kapsayan alanda nazım imar planı ve uygulama imar planı değişikliği hakkında açıklama yaptı.
'Viasea Akvaryum' kapılarını açıyor
25.05.2016 14:31
İstanbul’un en uzun su altı tüneline sahip akvaryumu ‘Viasea’ haziran ayında açılıyor.
Savcılık Dumankaya hakkındaki tahliye kararına itiraz etti
24.05.2016 17:41
Paralel yapı soruşturması kapsamında tutuklanan ve geçtiğimiz günlerde serbest bırakılan 6 kişinin tahliye edilmesine itiraz edildi.
Van'daki TOKİ kura çekimi iptal edildi
23.05.2016 14:18
an'da, Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) tarafından kentsel dönüşüm kapsamında inşa edilem 425 konut için yapılan kura çekimleri, iptal edildi.
Sarı Işık-Kentsel Dönüşüme Hazırlan projesi tanıtılıyor
21.05.2016 17:24
“SARI IŞIK – KENTSEL DÖNÜŞÜME HAZIRLAN” projesinin lansman toplantısı 27 Mayıs'ta gerçekleştirilecek.
Karayolları, Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı başlıyor
21.05.2016 16:47
Köprüler ve Tüneller İhtisas Fuarı 26-28 Mayıs 2016 tarihlerinde ANKARA Congresium’da düzenlenecek.
Mahalle kültürünün yeni nesil hali: AND Pastel!
21.05.2016 12:50
Anadolu Grubu’nun gayrimenkul sektörüne giriş yaptığı markası AND Gayrimenkul, Kartal’ı renklendirmeye geliyor.
Mantolama ile yaz-kış tasarruf edin!
20.05.2016 14:36
Mantolama, ısıtma ve soğutma amacıyla yapılan harcamaları azaltarak yüzde 50’ye varan tasarruf sağlıyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000