TOKİ'den emeklilere 15 bin yeni konut!
Tatarlardan 1 milyon liralık yeni şirket!
Karat 34'e yatırımcılardan yoğun ilgi
VIA GYO halka arz ediliyor!
Metal Yapı Konut 2016'ya damga vuracak!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut!

Emlak Konut GYO’dan Kayabaşı’na 2 dev proje! 1509 konut! Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, İstanbul Başakşehir ilçesine bağlı Kayabaşı bölgesinde iki yeni projeye başlıyor. İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 1. Kısım projesi kapsamında 1084 konut, 15 ticari birim ve 7 adet kapalı otopark inşa edilecek.

İstanbul Kayabaşı Emlak Konutları 1. Etap 2. Kısım projesi kapsamında ise 425 konut, 31 ticari birim ve 2 adet kapalı otopark inşa edilecek.

Emlak Konut GYO tarafından yaptırılacak olan Kayabaşı 1. Etap 1. Kısım'ın ihalesi 16 Temmuz 2013 günü, 1. Etap 2. Kısım'ın ihalesi ise 17 Temmuz 2013 günü gerçekleştirilecek.

Ayrıntılar için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Taşkent'te tramvay dönemi sona erdi
03.05.2016 15:40
Özbekistan'ın başkenti Taşkent'te tramvay rayları, caddelerin genişletilmesi için sökülüyor
Emlak sektöründe Central Park sevdası!
03.05.2016 11:10
Cengiz Semercioğlu bugünkü köşesinde emlak sektörünün son zamanlardaki Central Park vurgusunu konu aldı.
Tarkan ve Pınar Dilek dünyaevine girdi
03.05.2016 11:05
Geçen cuma Tarabya’daki evinin bahçesinde Pınar Dilek ile nikâh masasına oturan Tarkan, düğünü için Köln’ü seçti.
ABD'de 1. el konut satışları geriledi
02.05.2016 17:04
ABD'de 1. el konut satışlarının Mart ayında yüzde 1,6 artış beklentisine karşın yüzde 1,5 gerilediği belirlendi.
Manisa'da hastane inşaatında göçük
02.05.2016 16:25
Manisa'nın Şehzadeler ilçesi TOKİ 3 mevkisinde devam eden Manisa Şehir Hastanesi inşaatında foseptik kazıldığı sırada göçük meydana geldi.
LEITWIND, değişimin sembolü rüzgar tribünleriyle Türkiye’de!
02.05.2016 12:40
LEITWIND, yatırımın getirisi, kalite, performans ve güvenilirlik konuları ile ön plana çıktığı rüzgar tribünleri ile Türkiye’de.
‘Bir zamanlar inşaatlarda soğuk demirciydim’
02.05.2016 10:52
Sosyal medyayı en aktif kullanan isimlerin başında gelen İbrahim Tatlıses, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nü kutladı.
İstanbul Finans Merkezi için yüklenici firma aranıyor
30.04.2016 16:37
İstanbul’da en önemli ofis merkezlerinin bulunduğu Ataşehir’de hayata geçirilen Uluslararası Finans Merkezi için ön yeterlik seçim süreci başlatıldı.
Dumankaya İnşaat'tan kamuoyuna açıklama!
29.04.2016 15:57
Gayrimenkul sektörünün önde gelen firmalarından Dumankaya İnşaat, paralel yapı ve FETÖ ile ilişkilendirilmeleri ile ilgili açıklama yaptı.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000