Emlak Konut GYO Başakşehir Ayazma 3. Etap ihalesinden canlı yayın!

Emlak Konut GYO Başakşehir Ayazma 3. Etap ihalesinden canlı yayın! Emlak Konut Gayrimenkul Yatırım Ortaklığı, İstanbul Başakşehir Ayazma 3. Etap arsa satışı karşılığı gelir paylaşımı ihalesi bugün saat 14.30'da yapılacak
30.01.2013 - 11:17
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, Başakşehir Ayazma 3. Etap'ta bulunan toplam 111.693,37 metrekarelik konut, dini tesis ve ilköğretim tesis alanını bugün yapılacak ihale ile satacak. 
 
Bugün yapılacak ihale, açık ihale (Kapalı zarf teklif alma ve pazarlık-açık artırma) usulüne göre iki oturum halinde gerçekleşecek. 
 
Emlaktasondakika.com, Emlak Konut GYO Başakşehir Ayazma 3. Etap ihalesi naklen yayınlayacak. Canlı yayın, bugün saat 14.30'da başlayacak. 
 
Başakşehir İkitelli 1358 ada, 1 parselde bulunan 39.580,91 metrekarelik konut alanının emsale esas inşaat alanı 79.161,82 metrekare olarak belirlendi. 1359 ada, 1 parselde bulunan 58.484,05 metrekarelik konut alanının emsale esas inşaat alanı ise 140.361,72 metrekare..
 
İhaleye konu olan taşınmazların arasında 5.623,45 metrekarelik dini tesis alanı ve 8.004,96 metrekarelik ilköğretim tesis alanı bulunuyor. Taşınmazların toplam arsa alanı 111.693,37 metrekare, emsale esas inşaat alanı 227.528,50 metrekare olarak açıklandı.
 
 
 
İrtibat telefonu: 0216 579 15 15
 
Sinem ÖZTÜRK/Emlaktasondakika.com

Firma Emlak Konut GYO
Proje Körfezkent 3
Telefon 0262 527 67 67
Adres Körfezkent 3 Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000