Emlak Konut Başakşehir Evleri’nde 1000 konut satışa çıktı!

Emlak Konut Başakşehir Evleri’nde 1000 konut satışa çıktı! Emlak Konut GYO, Emlak Konut Başakşehir Evleri’nde 1000 daireyi kura yöntemiyle satışa çıkardı
04.09.2013 - 12:44
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO, Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde 1000 daireyi kura yöntemiyle satışa çıkardı. Başvuruların 2-30 Eylül 2013 tarihleri arasında gerçekleştirileceği Başakşehir Emlak Konut Evleri'nde fiyatlar 129 bin liradan başlıyor.

Teslimlerin, sözleşme imzalandıktan 30 ay sonra gerçekleştirileceği Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde farklı ödeme seçenekleri sunuluyor. Yüzde 10 peşinat, sabit taksit ve sıfır faiz fırsatlarının sunulduğu Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde 61-120 ay vade için yüzde 0.50 faiz, 25-60 ay için yüzde 0.40 faiz uygulanırken 1-24 ay vade için faiz uygulaması yer almıyor.

Satın alma taahhütnamesi için tıklayın!

Emlak Konut Başakşehir Evleri ödeme seçenekleri için tıklayın!

Emlak Konut Başakşehir Evleri fiyat listesi için tıklayın!

Online başvuru için tıklayın!

Emlak Konut Başakşehir Evleri foto galerisi yayında!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

 

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000