Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi fiyat listesi! Bugün son!

Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi fiyat listesi! Bugün son! Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen ve 1000 konutun satışa çıktığı Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi kapsamında fiyatlar 129 bin liradan başlıyor
30.09.2013 - 15:42
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen ve 1000 konutun satışa çıktığı Emlak Konut Başakşehir Evleri projesi kapsamında fiyatlar 129 bin liradan başlıyor. 120 aya varan vadelerle satışların devam ettiği projede başvurular bugün sona eriyor.

1000 konutun sahibi kura yöntemiyle bulacağı Emlak Konut Başakşehir Konutları'nda 1+1 daireler 129 bin lira ile 205 bin lira arasında, 2+1 daireler 173 bin lira ile 307 bin lira arasında, 3+1 daireler 255 bin lira ile 419 bin lira arasında, 3+1 dubleks daireler 401 bin lira ile 447 bin lira arasında ve 4+1 daireler 412 bin lira ile 474 bin lira arasında değişiyor.

15 bin liradan başlayan peşinatlarla konut sahibi olunabilen Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde tüm sosyal donatılar yer alıyor. Emlak Konut Başakşehir Evleri'nde başvurular bugün sona eriyor.

Emlak Konut Başakşehir kura sonuçları için tıklayın!

Emlak Konut Bahçeşehir iletişim bilgileri

Web: www.emlakkonut.com.tr

Telefon: 0216 579 15 15

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000