Emlak Konut Bahçekent projesi satılık daire fiyatları!

Emlak Konut Bahçekent projesi satılık daire fiyatları! Emlak Konut GYO’nun satışa çıkardığı ve başvuruların bugün başladığı Emlak Konut Bahçekent projesinde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konutlar bulunuyor
08.07.2013 - 11:43
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO'nun satışa çıkardığı ve başvuruların bugün başladığı Emlak Konut Bahçekent projesinde 1+1, 2+1, 3+1 ve 4+1 konutlar bulunuyor. 58 metrekare ile 150 metrekare arasında değişen dairelerin yer aldığı Bahçekent Emlak Konutları'nda fiyatlar 115 bin liradan başlıyor.

8 Temmuz-16 ağustos 2013 tarihleri arasında başvuruların kabul edileceği Bahçekent Emlak Konutları'nda maksimum fiyat 262 bin lira. 700 konutun satışa çıktığı projede cazip fırsatlar sunuluyor.

Bahçekent Emlak Konutları fiyat listesi

58-89 metrekarelik 1+1'ler 115 bin lira ile 189 bin lira arasında

99-117 metrekarelik 2+1'ler 176 bin lira ile 221 bin lira arasında

118-137 metrekarelik 3+1'ler 207 bin lira ile 259 bin lira arasında

150 metrekarelik 4+1'ler 256 bin lira ile 262 bin lira arasında

Bahçekent Emlak Konutları projesinde başvuru süreci kapsamında 2 bin lira ön ödeme yapmak gerekiyor.

Bahçekent Emlak Konutları fiyatları için tıklayın!

Başvuru ve satın alma taahhütnamesi için tıklayın!

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
2 ülkede 2 büyük deprem!
30.03.2015 11:40
Papua Yeni Gine'de 7,7 büyüklüğünde, Çin'de ise 5,5 büyüklüğünde deprem meydana geldi.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000