Kağıthane’nin ofisleri kazandırmaya devam ediyor!
Sarphan Finans Park, sektör tarihine damga vurdu!
Nef-İş GYO bu kez İnistanbul Lokal ile ses getirecek
Vizesiz gidilebilecek 10 popüler ülke!
Four Winds, oldu size Park Residences Cadde!

Emlak Konut Bahçekent kuraları çekiliyor!

Emlak Konut Bahçekent kuraları çekiliyor! Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen Bahçekent Emlak Konutları'nın satışa sunulan 765 bölümü için kuralar bugün çekiliyor
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen Bahçekent Emlak Konutları'nın satışa sunulan 765 bölümü için kuralar 24 Ağustos 2013 Cumartesi günü (bugün) saat 10.00'da Başakşehir Belediyesi Kültür Merkezi'nde çekilecek. Konuyla ilgili Emlak Konut GYO'nun açıklaması şöyle;

Bahçekent Emlak Konutları projesi için 765 adet konut kura yöntemi ile satışa sunulmuş olup,2875 adet başvuru alınmıştır. Kura çekilişi noter huzurunda Başakşehir Belediyesi Bahçeşehir Kültür Merkezi Anfi Salonunda 24.08.2013 Cumartesi günü Saat 10.00 da yapılacaktır.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Shell, BG Group'u satın aldı
03.09.2015 15:55
Avrupa Birliği (AB) Komisyonu, dünyanın en büyük enerji şirketlerinden Shell'in BG'yi satın almasını onayladı.
TOKİ’den 786 konutluk kentsel dönüşüm projesi!
03.09.2015 11:15
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Niğde Efendibey Mahallesi’nde hayata geçireceği kentsel dönüşüm ve gelişim projesi ile 786 konut inşa edecek.
Evgör Mobilya’da akıllı sehpa dönemi!
03.09.2015 10:52
Evgör Mobilya, akıllı orta sehpa modelleriyle, özellikle küçük metrekareli ev veya ofisler için mekandan tasarruf sağlayan çözümler sunuyor.
Avrupa'nın en uzun minareli camisi Sırbistan'a yapılıyor
03.09.2015 09:33
Sırbistan'ın Sancak bölgesinde Avrupa'nın en uzun minareli, en büyük camisinin yapımı başladı.
Ant Yapı basınla bir araya geliyor!
02.09.2015 17:34
Yurtdışında bugüne kadar birçok ofis projesine imza atan Ant Yapı basınla bir araya geliyor.
Erbil, 1 Aralık'taki fuarla yeni Dubai mi oluyor?
02.09.2015 17:14
Fransa, Dubai, Körfez Ülkeleri derken Türkiye gayrimenkulleri yılın son ayına ikinci kez Erbil’de görücüye çıkarılacak.
Dubai'nin en pahalı apartmanı 32 milyon sterlin!
02.09.2015 17:00
Dubai'de 2017 yılında sona erecek olan One The Palm Jumeirah, 32 milyon sterlinlik fiyatıyla en pahalı apartman ünvanını aldı.
ABD'de inşaat projeleri hız kesmiyor!
02.09.2015 16:52
Türkiye’de kentsel dönüşümün de etkisiyle, inşaat sektörü ekonominin can damarı olarak görülürken, ABD’de de benzer bir durum yaşanıyor.
Beylikdüzü'nde 2 işçi göçük altında kaldı
02.09.2015 16:21
Beylikdüzü'nde bir apartmanın temel atma çalışması sırasında oluşan toprak kayması sonucu 2 işçi göçük altında kaldı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000