İzmir’de 8.5 milyon liraya satılık ofis binası!
İstanbul'da yaşayan Sivaslı sayısı rekora koşuyor!
Sinpaş GYO’dan Aydos Country açıklaması!
Vadistanbul Park 9 Şubat’ta lanse edilecek!
Başakşehir Hoşdere 4. Etap için yapı ruhsatı alındı

Emlak Konut Bahçekent kuraları çekiliyor!

Emlak Konut Bahçekent kuraları çekiliyor! Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen Bahçekent Emlak Konutları'nın satışa sunulan 765 bölümü için kuralar bugün çekiliyor
 
Yazı Boyutu

Emlak Konut GYO tarafından hayata geçirilen Bahçekent Emlak Konutları'nın satışa sunulan 765 bölümü için kuralar 24 Ağustos 2013 Cumartesi günü (bugün) saat 10.00'da Başakşehir Belediyesi Kültür Merkezi'nde çekilecek. Konuyla ilgili Emlak Konut GYO'nun açıklaması şöyle;

Bahçekent Emlak Konutları projesi için 765 adet konut kura yöntemi ile satışa sunulmuş olup,2875 adet başvuru alınmıştır. Kura çekilişi noter huzurunda Başakşehir Belediyesi Bahçeşehir Kültür Merkezi Anfi Salonunda 24.08.2013 Cumartesi günü Saat 10.00 da yapılacaktır.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
MESA'dan Yassıada açıklaması!
05.02.2016 16:59
MESA, “Demokrasi ve Özgürlük Adası” projesine ilişkin bugün yayınlanan görsellerle ilgili açıklama yaptı.
İstanbul'da en yüksek aidatlar Avrupa Yakası'nda!
05.02.2016 12:07
REIDIN tarafından gerçekleştirilen "Konut Projeleri Aidat Değerleri" araştırmasına göre konut aidatlarında Türkiye rekoru Avrupa Yakası'nın oldu.
Gaziosmanpaşa ve Sultanbeyli’de patlama!
04.02.2016 16:55
İstanbul’un Sultanbeyli ve Gaziosmanpaşa ilçelerinde bugün patlama meydana geldi.
Arap yatırımcılara 2 bin konut daha satılması bekleniyor
04.02.2016 16:45
Tüketici Hukuku Enstitüsü Arap Gayrimenkul Yatırımcıları Komisyonu Başkanı Hüseyin Sami Çaprak, yabancılara konut satışı hakkında bilgiler verdi.
'Konut sektöründe satış rakamı 1,5 milyonu aşacak'
04.02.2016 15:54
Sektör temsilcileri, 2015 yılında bir önceki seneye göre yüzde 10,6 büyüyen konut pazarının 2016'da yüzde 20 büyümesini bekliyor.
Sancaktepe ve Sultanbeyli değerine değer katıyor
03.02.2016 17:39
İstanbul’da devam etmekte olan dev projeler bulundukları bölgeye her geçen gün daha da kazanç sağlıyor.
İzmir'de denize sıfır satılık arsa!
03.02.2016 12:14
Mülkiyeti Seferihisar Belediyesi'ne ait olan yaklaşık 4 bin metrekarelik arsa ihale usulü satılıyor.
Arıkanlı Holding'in kurucusu hayatını kaybetti
02.02.2016 17:52
Yurtiçi Kargo ve MEF Okulları'nın bağlı olduğu Arıkanlı Holding’in kurucusu İbrahim Arıkan hayatını kaybetti.
Eminevim, 291 TL'ye faizsiz ev sahibi yapıyor
02.02.2016 10:31
Eminevim her geçen gün teslimat sayısını arttırarak vatandaşları Türkiye’ nin her yerinden faizsiz ev sahibi yapıyor.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşümde muafiyet ve vergi ödeme sorunu
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000