Kayabaşı Park Mavera projesinde gelişme!
Sümela Manastırı kapatılıyor!
AVM ciro endeksi temmuzda 194 puana ulaştı!
Emlak Konut’un Ağustos birincisi Ispartakule oldu!
Los Angeles'ın milyarlık arsasına ünlüler talip!

Alemdağ Emlak Konutları’nın çevre düzenlemesini Öz-Kar İnşaat yapacak!

Alemdağ Emlak Konutları’nın çevre düzenlemesini Öz-Kar İnşaat yapacak! Emlak Konuy GYO projesi Alemdağ Emlak Konutları’nın ada içi altyapı ve çevre düzenleme ikmal işlerini Öz-Kar İnşaat yapacak
 
Yazı Boyutu

 

Emlak Konuy GYO projesi Alemdağ Emlak Konutları'nın ada içi altyapı ve çevre düzenleme ikmal işlerini Öz-Kar İnşaat yapacak. Emlak Konut GYO'dan konuyla ilgili yapılan açıklama şöyle;

Şirketimiz projelerinden İstanbul Alemdağ Emlak Konutları İnşaatları ile Ada İçi Altyapı ve Çevre Düzenleme İkmal İşleri nin sözleşmesi Yüklenici Öz-Kar İnşaat Tic. ve San. A. Ş.  ile 27.11.2012 tarihinde imzalanmıştır.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Yanlış kurgulu şehirler yeni dönüşümler gerektirir
05.09.2015 14:47
Şehir Plancısı ve İmpo İmar YKB Hüseyin Oflaz, şehirlerin kurgusunun yanlış olduğunu ileri sürdü.
Körfez’de yatırım için arsa arayana işte fırsat!
05.09.2015 14:26
Körfez Belediyesi İlimtepe Mahallesi’nde 3 bin 97 metrekare yüzölçümündeki boş arsayı satışa çıkardı.
TOKİ, Bursa’da Osmanlı havası yaşatacak
05.09.2015 13:02
Başbakanlık Toplu konut İdaresi (TOKİ), Bursa İznik’te Osmanlı köyünü yansıtacak bir projeye imza atacak.
Dumankaya İnşaat, 14 Eylül’de basınla buluşuyor
04.09.2015 16:47
Gayrimenkul sektörünün en iyileri arasında yer alan Dumankaya sektörde öncü olmaya devam ediyor.
Kuzu Grup, Cityscape'te basın toplantısı düzenleyecek
04.09.2015 15:18
Ataköy'de hayata geçirdiği Sea Pearl projesiyle Cityscape'te yerini alacak olan Kuzu Grup, fuarın 2. günü basın toplantısı düzenleyecek.
Antalya'nın güneş enerjili stadında sona yaklaşıldı
04.09.2015 14:22
Antalya'da yapımı devam eden Türkiye'nin kendi enerjisini üreten tek stadı Antalya Arena'nın eylül ayı sonuna yetiştirilmesi planlanıyor.
İnşaat makineleri sektöründe istikrar!
04.09.2015 13:47
İnşaat makineleri sektörünün 5 yıldır düşüş yaşamayarak istikrarını koruduğu belirtildi.
Irak’ta kaçırılan Türk işçilerle ilgili flaş gelişme!
04.09.2015 12:55
Irak güçlerinin, Türk işçileri kaçırdığından şüphelenilen silahlı bir grupla başkent Bağdat'ta girdiği çatışmada 1 asker hayatını kaybetti.
TSKB Gayrimenkul Değerleme'de iki yeni atama!
04.09.2015 10:55
Değerleme sektöründe uzmanlığın temsilcisi olan TSKB Gayrimenkul Değerleme A.Ş’de iki ayrı atama gerçekleşti
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkulde mevzuat sorunu
Uğurcan Tokay
Hesap ortada...!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile kat mülkiyeti kanunu birbirine karıştırılıyor
Hüseyin Belibağlı
Bizimevler nasıl başardı?
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000