Elite City fiyat listesi

Elite City fiyat listesi Şua İnşaat tarafından Halkalı'da hayata geçirilen Elite City projesinde yer alan dairelerin fiyatları 229 bin liradan başlıyor.
29.10.2011 - 17:29
Yazı Boyutu

Atakent'te 78 bin metrekarelik arazi alanı üzerinde yükselen Elite City projesinde sadece 50 daireye özel bir kampanya başlatıldı.

FİYAT LİSTESİ

Kampanyaya göre; 1 yıl kredi taksiti ödemesi olmadan ev sahibi olmanın mümkün olduğu Elite City projesinde yer alan dairelerden; 65 metrekarelik 1+1'ler 229 bin lira, 115 metrekarelik 2+1'ler 326 bin lira ve 170 metrekarelik 3+1'ler 455 bin lira ve 334 metrekarelik 4+1'ler ise 881 bin liradan başlayan fiyatlarla satılmakta.

4, 8, 22 ve 30 katlı 4 blokta toplam 591 daireden meydana gelen Elite City projesindeki konutların 2012 yılının Aralık ayında sahiplerine teslim edilmesi planlanıyor.

Elite City projesinin sosyal olanakları arasında; 800 metrekare açık havuz, kapalı havuz, spa, fitness merkezi, çocuk oyun alanları, kapalı otopark ile açık otopark, alışveriş merkezi ve özel güvenlik yer alıyor.

Elite City İletişim bilgileri

Web adresi: www.elitecity.com.tr

Telefon : 0212 472 72 55

Fax: 471 77 99

Mail: info@elitecity.com.tr

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000