Silverline, Eterno Davlumbaz ile mutfaklarda enerji tasarrufu sağlıyor!

Silverline, Eterno Davlumbaz ile mutfaklarda enerji tasarrufu sağlıyor! Silverline Ankastre, çevreci ve estetik anlayışını Eterno davlumbazda buluşturarak, mutfakların havasını temizlerken maksimum düzeyde enerji tasarrufu sunuyor
05.03.2013 - 10:39
Yazı Boyutu

 

Doğa dostu ürünlerini kullanıcılarıyla buluşturmaya devam eden Silverline Ankastre, Eterno Davlumbaz ile havayı temizleyerek mutfaklarda eşsiz bir keyif yaşatırken, enerji tasarrufuyla da ön plana çıkıyor. Siyah ve beyaz olmak üzere iki renk seçeneğinden oluşan ve temperli cam dış yüzeyi ile tasarıma farklı bir boyut kazandıran Eterno Davlumbaz, Silverline Green Tech özelliğiyle %75 ‘e varan enerji tasarrufu sağlarken, silence özelliğinin vermiş olduğu sessizlik ile de mutfak keyfinizin ömrünü uzatıyor.
 
Eterno Davlumbaz, cam üstü dokunmatik buton özelliği ve yeni nesil uzaktan kumanda seçeneği ile mutfaklarda pratik çözümler üretip, LED aydınlatmanın sağladığı konfor ve çevreye olan duyarlılığının yanı sıra, estetiği ile de ön plana çıkıyor. Enerji tasarrufu ve verimliliği, sessiz işletimi ve üstün emiş gücü ile Eterno Davlumbaz, mutfaklarda başrolde yer alıyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Çatı malzemelerinin yangını tetiklediğini biliyor muydunuz?
31.03.2015 11:29
Uzmanlar, yanıcı çatı malzemelerinin yangın güvenliği açısından çok büyük tehlike oluşturduğuna dikkat çekiyor.
Petek Ertüre ve Ali Ağaoğlu'ndan mutluluk pozu!
30.03.2015 19:12
Ali Ağaoğlu ve Petek Ertüre oğulları Ali Ege Ağaoğlu ile birlikte mutluluk pozu verdi.
Metromall Eryaman fiyatları belli oldu!
30.03.2015 18:52
Yüksek kuleleri ve alışveriş merkeziyle dikkat çeken Metromall Eryaman'da 2+1 daire fiyatları 410 bin TL'den başlıyor.
Referans Güneşli ödeme planı!
30.03.2015 17:21
Referans Güneşli, Kiler GYO tarafından Güneşli'de konumlandırılıyor.
Boutique Daça’da tapu teslimi hemen yapılıyor!
30.03.2015 16:55
İstanbul Çekmeköy'de yepyeni ve ayrıcalıklarla dolu bir yaşamın kapısını açan Boutique Daça’da yaşam Temmuz’da başlıyor.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri'nin teslimleri ne zaman?
30.03.2015 16:16
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın inşa ettiği Vaditepe Göl Evleri'nde teslimlerin 2017 yılında gerçekleşmesi hedefleniyor.
Yurtdışı müteahhitlik belgeleri yenileniyor!
30.03.2015 13:01
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, ülkemizi yurtdışında temsil edebilecek müteahhitlik firmalarına Yurtdışı Müteahhitlik Belgesi veriyor.
Arena, Emirates Stadı’ndan kopya mı çekecek?
30.03.2015 00:41
Beşiktaş Yönetimi, yeni sezonda açılması planlanan Vodafone Arena’nın zemini için 1.5 milyon Euro ödeyecek.
Deprem olsa İstanbullu açıkta!
30.03.2015 11:53
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran’ın, beklenen büyük İstanbul depremiyle ilgini soru önergesini yanıtladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000