Kaynarca-Pendik-Tuzla yeni metrosuna kavuşuyor!
Viaport Venezia AVM yarın açılıyor!
AVM’lerde alınan otopark ücretleri yasal değil!
Siyasi belirsizlik Türkiye'de ekonomiyi etkiliyor!
İzmir'in stadyumları için gaza basıldı!

IKEA'da kış indirimi başladı! TV sehpası 139 TL yerine 99 TL!

IKEA'da kış indirimi başladı! TV sehpası 139 TL yerine 99 TL! IKEA'nın geleneksel kış indirimi başladı. Bir çok ürüne indirimli fiyatlarla sahip olmak için acele edin...
 
Yazı Boyutu

 

IKEA; İstanbul Ümraniye, Bayrampaşa, IKEA İzmir, IKEA Bursa ve IKEA Anatolium Ankara şubelerinde kış indirimiyle sizi bekliyor. Kampanya 22 Aralık 2012-27 Ocak 2013 tarihleri arasında geçerli olacak. 
 
İndirimli bazı ürünler;
 
-LACK Tv sehpası 139 TL yerine 99 TL
 
-TOBIAS Sandalya 159 TL yerine 109 TL
 
-MALM komodin 99 TL yerine 59 TL
 
-BIRGIT minder 29,99 TL yerine 19,99 TL
 
-HEMNES aynalı makyaj masası 499 TL yerine 299 TL
 
-HENNY CIRKEL çift kişilik nevresim seti 69,95 TL yerine 49,99 TL
 
IKEA ürünleriyle ilgili tüm bilgiler www.ikea.com.tr adresinde...
 
Sinem Öztürk/Emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Mobilyada en fazla büyüyen Türkiye oldu!
30.07.2015 15:09
Türkiye mobilya sektörünün lokomotif örgütü Mobilya Dernekleri Federasyonu, 10 milyar dolarlık ihracat hedefi için çalışmalarını sürdürüyor.
Hollanda'dan geldi, İzmit'te bacağına inşaat demir saplandı
30.07.2015 11:05
Hollanda’dan tatil için geldiği Kocaeli'nin İzmit ilçesinde ekmek almak için bakkala giden kız çocuğunun bacağına inşaat demiri saplandı.
Erzincan'da 2 milyon 247 bin TL'ye satılık arsa!
29.07.2015 11:34
Erzincan'ın Merkez- Fatih Mahallesi'nde yer alan 2 milyon 247 bin TL'lik arsa satışa sunuldu.
IMF, Türkiye ekonomisini değerlendirdi
29.07.2015 10:50
IMF, "Yüksek dış finansman ihtiyacı, Türkiye'nin ters sermaye akımlarına karşı kırılganlığının sürmesine neden oluyor"
Üsküdar Belediyesi'nden metro çalışması hakkında açıklama!
28.07.2015 15:26
Üsküdar Belediyesi Üsküdar-Ümraniye-Çekmeköy-Sancaktepe metro inşaatı çalışmaları sırasında binalarda meydana gelen hasarla ilgili açıklama yaptı.
Tema İstanbul, Daikin Airfel’i tercih etti!
28.07.2015 15:10
Türkiye’nin en büyük karma projesi Tema İstanbul, ısıtma ihtiyaçlarının çözümünde Daikin’i tercih etti.
24 GPY Türkiye'de ilk Gayrimenkul Yatırım Fonları’nı kuracak
28.07.2015 14:09
24 Gayrimenkul Portföy Yönetim Şirketi, Türkiye’nin ilk gayrimenkul yatırım fonlarının kuruluşu için hazırlıklarını tamamlamak üzere.
Türklerin Batum'a ilgisi yoğun!
28.07.2015 11:54
Gürcistan’ın liman kenti Batum'a bir yılda giden 4.5 milyon turistin 3.5 milyonunu Türkler oluşturuyor.
Batı Mahal, doğanın merkezinde bir yaşam sunuyor
28.07.2015 10:43
Doğa içinde malikane konforu yaşatan Batı Mahal, lokasyonuyla merkezi noktalara erişim kolaylığı da sağlıyor
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul panik ortamını kaldırmaz!
Beyhan Cebeci
Yardım değil, sosyal sorumluluk!
Uğurcan Tokay
Asosyalleştiren sosyallik; AVM
Hüseyin Belibağlı
Gayrimenkul sektörü hareketli
Mehmet Emin Öztürk
Marka bir kentiniz olsun, 1 milyar dolar borcun olsun!
Ali Güvenç Kiraz
İnşaatlarda bina tamamlama sigortası zorunlu olmalıdır
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000