IKEA yüzde 50'lik indirime girdi

IKEA yüzde 50'lik indirime girdi İsveçli mobilya devi Ikea'nın yüzde 50'ye varan yaz indirimi başladı. 11 Temmuz'a kadar binlerce çeşit düşük fiyatlı mobilya ve ev aksesuvarı Ikea mağazalarında yeni ürünlere yer açmak için yüzde 50'ye varan indirimlerle satışa sunuluyor
08.07.2010 - 12:56
Yazı Boyutu


 

İsveçli mobilya devi Ikea'nın yüzde 50'ye varan yaz indirimi başladı. 11 Temmuz'a kadar binlerce çeşit düşük fiyatlı mobilya ve ev aksesuvarı Ikea mağazalarında yeni ürünlere yer açmak için yüzde 50'ye varan indirimlerle satışa sunuluyor.
 
Ikea Aile Kart sahipleri ise, tüm indirimli ürünlerde yüzde 5 ek indirim ve Axess' e özel 12 taksit fırsatını kullanabiliyor. İndirim döneminde 11 Temmuz'a kadar haftasonları 10.00-12.00 saatleri arasında 500 TL ve üzeri alışveriş yapan herkes, Ikea'nın ücretsiz nakliye hizmetinden de yararlanabiliyor. Bu arada dev mağazada alışveriş yapanlara yemek mönüleri de indirimli sunuluyor.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
Sektörden Haberler
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000