Özürlüler için konut yapılacak

Özürlüler için konut yapılacak Ordu'da Toplu Konut İdaresi (TOKİ) ve Memur Sen Ordu Şubesi ortaklığında gerçekleştirilen konut yapımları hızla sürerken alt gelir grubunda yer alan özürlülere yönelik bin 500 konutluk proje çalışmaları hız kazandı
04.08.2011 - 13:11
Yazı Boyutu

Konuyla ilgili TOKİ ile bir görüşme yapan Büro Memur-Sen Ordu Şube Başkanı ve Memurkent Yönetim Kurulu Başkanı Said Aydoğan, özürlüler için ortalama 30 bin liraya mal olacak 45 metrekarelik daireler inşa etmeyi amaçladıklarını söyledi. Türkiye'de ilk kez özürlüler için konut yapılacağını vurgulayan Aydoğan, "Özürlüler için yapacağımız konutları halen konut inşaatlarının sürdüğü Eskipazar mevkiinde bulunan 2. 3. ve 4. etap konutlarının hemen yanına inşa etmeyi planlıyoruz. Bu konutlarda özürlülerin rahat bir şekilde yaşamaları için her türlü konfor düşünüldü. Konutların tamamı özürlülerin hayatını kolaylaştıracak birçok özelliğe sahip olacak. Hazırlanan projeye göre özürlülere yaşam alanı oluşturulacak" dedi.
TOKİ ile gerekli görüşmeleri yaptıklarını ve olumlu cevap aldıklarını belirten Aydoğan, "Özürlü konutları Türkiye'de örnek proje olacak. Herkesin parmakla gösterdiği, engelli insanımızın rahatlıkla yaşayabileceği konutlardan oluşacak.
Türkiye'de bir ilki başarmanın gururunu tüm Ordulular yaşayacak" diye konuştu. (IHA)

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
taksitli dayre

Merhaba acaba banka kredisi kulandirmadan taksitli hemen teslimatla dayre satyormusunuz sirket butcesinden

yeraliyev.r@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 14:14
teras

Iyi calismalar 600 m2 tek katli bir yer kiraladim buranin uzerine teras yapmak istiyorum ytong , beton, celik konsosiyon haricinde tavsiye edebileceginiz bir kapat..

mzbadur@gmail.com 02 Mart 2015 - Saat 11:11
Sektörden Haberler
50 bin hane enerji verimliliğine dikkat çekiyor!
03.03.2015 16:46
Enerji verimliliği alanının lider markası ista, 2014 yılı itibariyle, Türkiye’de hizmet verdiği hane sayısını 50 bine çıkardı.
Müslüm Gürses Müzesi'ne ziyaretçi akını
03.03.2015 16:05
Müslüm Gürses’in adını taşıyan, giydiği kıyafetler, müzik aletleri, plak ve kaset gibi aksesuarlarının yer aldığı müzeye ziyaretçi akını yaşanıyor.
Zeytinleriyle ünlü Gemlik'te bu yatırım fırsatı kaçmaz!
03.03.2015 14:49
Gemlik Belediye Başkanlığı, Küçükkumla Köyü’nde yer alan zeytinlik niteliğine sahip taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
'Afet Kasası’na ağaç tohumları gönderildi!
03.03.2015 12:59
Doğal afetlerin yanı sıra nükleer patlamalara karşı da dayanıklı olan Svalbard Kasası, yüz binlerce tarım ürününe ait tohumu saklıyor.
Alfemo’dan 2. ürüne yüzde 50 indirim!
03.03.2015 12:43
Alfemo’nun 1 Mart’ta başlayan kampanyası mobilya almayı planlayan herkese çok özel avantajlar sunuyor.
Şiddet mağduru kadınlara Harran'da köy kuruluyor
03.03.2015 11:58
10 dönüm arazi üzerine şiddet gören kadınlara yönelik ’Uluslararası Ekolojik Kadın Köyü’ çalışmalarına başlandı.
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000