Çekmeköy’de 192 bin 500 TL’ye yaşam..

Çekmeköy’de 192 bin 500 TL’ye yaşam.. Kolon İnşaat tarafından Çekmeköy’de hayata geçirilen Carpe diem konutları’nda fiyatlar 192 bin 500 TL’den başlıyor. Projede son 4 blok Nisan sonu teslim edilecek
21.03.2012 - 12:00
Yazı Boyutu

Kolon İnşaat imzasıyla Çekmeköy- Taşdelen bölgesinde hayat bulan Carpe Diem Konutları'nda satışlar tüm hızıyla devam ediyor. Toplam 11 bloktan meydana gelen projenin 7 bloğunda yaşam başladı. Kalan 4 blokta ise Nisan sonu teslim edilecek.

25 bin metrekarelik alanda inşa edilen Carpe Diem Konutları konum olarak Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 10 dakikalık mesafede yükseliyor. Yüzde 80'i yeşil alandan meydana gelen Carpe diem Konutları'nda açık ve kapalı yüzme havuzu, sauna, voleybol sahası, yürüyüş ve bisiklet parkurları, süs havuzu, fitness center gibi birçok soysal aktivite alanı yer alıyor.

Carpe Diem konutları Fiyat Listesi

82 metrekarelik 1+1 daireler 192 bin 500 TL

88,5 metrekarelik 1+1 daireler 208 bin TL

110 metrekarelik 2+1 daireler 258 bin 500 TL

126 metrekarelik 3+1 daireler 298 bin TL

155 metrekarelik 3+1 daireler 365 bin TL

203 metrekarelik 4+1 dubleks daireler 475 bin TL

215 metrekarelik 4+1 dubleks daireler 505 bin TL

Carpe Diem Konutları Ödeme Planı

Projede daire sahibi olmak için peşin veya banka kredili ödeme yapılabiliyor. Banka kredili ödemede yüzde 25 peşinat veriliyor. Kalan miktar 120 aya varan taksitlerle tamamlanıyor.

Carpe Diem Konutları Ödeme Planı

Web: www.carpediemkonutlari.com

Telefon: 0216 484 65 62

Emlaktasondakika

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000