2011’de konut fiyatları artacak!

2011’de konut fiyatları artacak! Koray İnşaat Genel Müdür Yardımcısı Ali Pusat, genel olarak bakıldığında Türkiye’de konut açığının bulunduğunu, ihtiyaç duyulan segmentlerde üretilen konutların büyük ilgi gördüğünü söyledi
12.07.2010 - 18:28
Yazı Boyutu

 

 

Pusat, Türkiye'de inşaat sektörünün yaşanan ekonomik gelişmelere paralel olarak ciddi bir daralma yaşadığını belirtti.
Geçen yıl daralmanın yüzde 15-20 civarlarında gerçekleştiğini ifade eden Eden Pusat, bu daralmanın Avrupa ülkeleri ve ABD'de daha ciddi boyutlarda gerçekleştiğini bildirdi.
 
Firmalarının 2004 yılına kadar ağırlıklı olarak İstanbul ve Ankara'da yatırımlarda bulunduğunu, son 5-6 yıldır da Eskişehir ve Bursa gibi şehirlere de açıldıklarını vurgulayan Pusat, konut yatırımlarının diğer illerde de süreceğini kaydetti.
Bursa'daki yatırımlarının 150 milyon lirayı bulduğunu dile getiren Pusat, şöyle konuştu:
 
"Bursa'da bir potansiyel vardı ve bunu değerlendirmek istedik. Ülkede sürekli konut fazlalığından söz ediliyor. Bunun nereden çıktığını bilmiyoruz. Türkiye'de konut ihtiyacının olduğu açıktır. Her yıl ihtiyacın altında üretim yapılıyor. Bazı segmentlerde fazlalık olabilir ancak genel olarak bakıldığında Türkiye'de konut açığı var. İhtiyaç duyulan segmentlerde konut yaparsanız sorun yaşanmıyor. Bu tür konutlar büyük ilgi görüyor."
 
Pusat, konut fiyatlarında 2008 ve 2009'da belirli bir gerileme yaşandığını belirterek, "Konut fiyatlarında bir baskı var. Bu yıl değil ama 2011'de ciddi fiyat artışları bekliyorum. Çok büyük artışlar yaşanmaz ancak bir artış olur" dedi.

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
Sektörden Haberler
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
İdo Tatlıses, evine yatak arıyor!
06.03.2015 09:12
İbrahim Tatlıses'in oğlu İdo Tatlıses, önceki gün AVM turundaydı.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Ali Ağaoğlu, doğum gününü Moskova’da kutladı!
06.03.2015 09:06
Ağaoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Ali Ağaoğlu, yeni yaşına Moskova'da girdi.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000