Beyaz City’de 140 bin TL'ye evler

Beyaz City’de 140 bin TL'ye evler Lüks konut ve işyeri projeleri geliştiren Beyaz İnşaat’ın İstanbul Beylikdüzü’nde hayata geçirdiği Beyaz City projesinde konut fiyatları 140 bin TL ile 380 bin TL arasında değişiyor
06.11.2010 - 20:48
Yazı Boyutu

Beyaz City Beylikdüzü'nün içinde AVM, 24 saat resepsiyon hizmeti, Türk hamamı, mini sinema salonu, fitness center ile açık ve kapalı havuz da bulunuyor.

Lüks konut ve işyeri projeleri geliştiren Beyaz İnşaat'ın İstanbul Beylikdüzü'nde hayata geçirdiği Beyaz City projesinde konut fiyatları 140 bin TL ile 380 bin TL arasında değişiyor.
 
17 dönümlük bir arazi üzerinde inşa edilen ve toplam beş bloktan meydana gelen projenin altında 120 mağazadan oluşan alışveriş merkezi (AVM) ve 24 saat resepsiyon hizmeti, Türk hamamı, mini sinema salonu, fitness center ile açık ve kapalı havuz da bulunuyor.
 
Aynı bölgede White Corner adlı başka bir AVM-konut projesi daha geliştiren şirket, burada 42 daire inşa ediyor. 9 bin metrekarelik alanda hayata geçirilen White Corner'daki lüks konutların fiyatları 200 bin ile 380 bin TL arasında değişiyor.
 

Beyaz City iletişim bilgileri
Web: www.beyazinsaat.com
Tel: 444 29 30
E-posta: info@beyazinsaat.com.tr
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000