Misstanbul Evleri'de yüzde 25 indirim!

Misstanbul Evleri'de yüzde 25 indirim! Başakşehir'de, Tek Çelik inşaat tarafından inşa edilen Misstanbul Evleri'nde bahar kampanyası başlatıldı
21.04.2011 - 13:06
Yazı Boyutu

Misstanbul Evleri'nde yüzme havuzu, spor alanları ve yeşil alanlar gibi çok sayıda donatı bulunuyor. Başakşehir'de, Tek Çelik inşaat tarafından inşa edilen Misstanbul Evleri'nde bahar kampanyası başlatıldı.

Kampanya kapsamında konut fiyatlarına yüzde 25 indirim yapıldı. Kampanya nisan ayı boyunca geçerli olacak. 936 konuttan oluşan Misstanbul Evleri'nde indirimli fiyatlar 240 bin TL'den başlıyor. Misstanbul Evleri projesinde 192 metrekare 4+1 evlerin kira değeri 2.200 TL ile 2.500 TL, 129 metrekarelik 3+1 evlerin kira değeri 1.300 TL ile 1.700 TL, 188 metrekare 4+1 evlerin kira değeri 1.700 TL ile 1.900 TL, 156 metrekare 3+1lerin kira değeri 1.400 TL, 122 metiekare 3+1'lerin kira değeri ise 1.100 TL olarak belirlendi. İskanı alman projede kat mülkiyetti tapular hemen teslim ediliyor. Misstanbul Evleri sakinleri profesyonel site yönetimi sayesinde 110 ile 145 TL aidat ödüyor.

Misstanbul Evleri iletişim bilgileri:
Web: www.misstanbul.com
Tel: 0212 488 33 88

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
kiracı tahliye

Merhabalar, 12 Aralık 2014’te içinde kiracı olan bir daire satın aldım. 17 Aralık 2014 tarihinde noterden ihtiyacım olduğu için evi boşaltmalarını istedim (üzerime..

erdem_oren@hotmail.com 26 Şubat 2015 - Saat 11:33
adana suluca toki yedek liste

adana suluca toki konutları yoksul vatandaşlara belirli şartlar baz alınarak oturum yapılması için ev verildi ancak taksitleri az oldugu için 1280 konutun yaklaşık..

ilk.nur@hotmail.com 24 Şubat 2015 - Saat 16:12
Sektörden Haberler
Tüpraş'tan 1.4 milyar liralık net kâr!
03.03.2015 09:56
Türkiye Petrol Rafinerileri AŞ'nin (Tüpraş), 2014'te net dönem kârı 1 milyar 459 milyon lira olarak açıklandı.
Banu Evleri Ispartakule 3 fiyatları!
02.03.2015 17:40
22 katlı tek bir apartman bloğu olarak projelendirilen Banu Evleri Ispartakule 3 projesi 74 konut ile 15 dükkandan oluşuyor.
Akıllı Kent projesinin ilk durağı Karaman!
02.03.2015 17:04
Türkiye çapında gelişmekte olan belediyelerin hayatını kolaylaştıracak olan Akıllı KenTT projesi Karaman'da başladı.
Mon Reve Eyüp’te çarşıya çok yakınsınız
02.03.2015 15:25
Butik yaklaşımı ile Eyüp’teki standardı yükselten Mon Reve Eyüp’de yaşayanlar günlük ihtiyaçlarını cadde dükkanlardan karşılayacaklar.
Batışehir'in futbol takımı kuruldu!
02.03.2015 14:58
Ulusal ve uluslararası alanda bir çok ödül kazanan EgeYapı Group imzalı proje Batışehir, şimdi de yeşil sahalarda kazanıyor.
Torna ustası geri vitessiz "Tersedes" üretti
02.03.2015 14:18
Karadenizli torna ustası Hasan Sungur, su pompası motoru kullanarak 50 kilometre hıza ulaşabilen 3 vitesli "Tersedes" adını verdiği aracı üretti.
Ankara, özgün yapılarla örnek başkent olacak!
02.03.2015 13:32
Elit Yapı Yönetim Kurulu Üyesi Mert Yıldızhan, kentin Londra, Paris, Moskova gibi dünyanın önemli merkezleri gibi görünüm kazanmaya başladığını söyled
Güneşli’nin en yeşil projesinde 4 mevsim tatil!
02.03.2015 13:23
Bahçelievler’de inşa edilen 174 daireden oluşan butik proje Greenist, 15 bin metrekarelik peyzaj alanıyla şehrin göbeğinde 4 mevsim tatil vadediyor.
“Türkiye’de 6.5 milyon konut acilen yenilenmeli”
02.03.2015 11:22
Çukurova Kent Yapı Yönetim Kurulu Başkanı Cafer Kara, 6.5 milyon konutun acil olarak yenilenmesi gerektiğini vurguladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000