Garanti Bankası faizleri yükseltti

Garanti Bankası faizleri yükseltti Garanti Bankası, mortgage kredilerinin faiz oranlarını artırdı
27.04.2010 - 13:59
Yazı Boyutu

 

Garanti Bankası, mortgage kredilerinin faiz oranlarını artırdı. Garanti, Mortgage Kredileri'nde 12 ay vadeye kadar uygulanan faiz oranını %0,89'dan %0,95'e çıkardı. 49-60 ay vadede uygulanan faiz oranı %0,95'den %0,99'a; 61-120 ay vadede uygulanan faiz oranı ise %1,05'den %1,09'a çıkarıldı. 

Garanti Bankası, İndirimli Mortgage Kredileri'nde ise 12 ay vadeye kadar uygulanan faiz oranını, %0.57'den %0.63'e çıkardı. 49-60 ay vadede uygulanan indirimli faiz oranı %0.88'den %0.92'ye; 85 - 120 ay vadede uygulanan indirimli faiz oranı ise %1.01'den %1.05'e çıkarıldı.

Garanti'nin %0.99  faiz oranıyla 80.000  TL tutarında 60 ay vadeli kullandırdığı mortgage  kredisinin masraf toplamı, sigortalar hariç 2.800  TL. Kredinin aylık maliyet oranı %1.12, yıllık toplam maliyet oranı ise %13.46.

 

MORTGAGE KREDİSİ TABELA FAİZ ORANLARI

Vade(ay)

Eski

Yeni

Faiz Oranı

Faiz Oranı

0-12

%0,89

%0,95

13-48

%0,92

%0,97

49-60

%0,95

%0,99

61-120

%1,05

%1,09

121-240

%1,14

%1,19

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
Sektörden Haberler
Yaşar Kemal'e Gökçedam köyünden toprak getirildi
01.03.2015 20:27
Hayata dün gözlerini kapayan Türk edebiyatının önemli isimlerinden Yaşar Kemal'in eşi Ayşe Semiha Baban, evinde taziyeleri kabul ediyor.
Kiracılara müjdeli haber! Depozitoya üst sınır geliyor
01.03.2015 20:04
Kira sözleşmesindeki değişikliklere göre ev sahibine verilen depozitolar kiracıya verilmeyip bankaya yatırılacak.
Sarı-kırmızılı kulübe 250 bin dolarlık icra!
01.03.2015 18:32
Ekonomik olarak pek çok sıkıntıyla boğuşan Galatasaray'ı Ünal Aysal döneminin iletişim danışmanı icraya verdi.
Akrobasi uçakları alev topları arasında nefes kesti
01.03.2015 16:39
Avusturalya'daki Uluslararası Havacılık Fuarı'nda akrobasi uçaklarının alev topları arasındaki gösterisi nefesleri kesti.
Teneke parçalarıyla dinozor görünümlü füzeatar yaptı
01.03.2015 16:21
Giresun'da 26 yaşındaki Aykut Çam, topladığı teneke parçaları, soba borusu ve esnafın kendisine verdiği malzemelerden füzeatar yaptı.
Muğla’da deniz renk değiştirdi!
01.03.2015 11:10
Datça’da etkili olan yağışlar ardından kanal ve derelerden akan çamurlu su, deniz rengini değiştirdi.
Ayder Yaylası’na bahar geldi!
01.03.2015 10:58
Rize’nin zengin turizm merkezlerinden Ayder Yaylası’nda açan kardelenler baharı müjdeledi.
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000