Zorlu Center açılış tarihi belli oldu!

Zorlu Center açılış tarihi belli oldu! Tüm perakende sektörünün heyecanla beklediği Zorlu Center’ın açılış tarihi nihayet kesinlik kazandı
20.08.2013 - 11:45
Yazı Boyutu

Tüm perakende sektörünün heyecanla beklediği Zorlu Center'ın açılış tarihi nihayet kesinlik kazandı.

Zorlu Holding'in Zincirlikuyu'da yaptığı Zorlu Center açılışını tüm perakende sektörü heyecanla bekliyor. Daha önce açılışı birkaç kere ertelenen Zorlu Center için tarih nihayet netleşti. 200'e yakın mağazaya ev sahipliği yapacak Zorlu Center, 15 Eylül tarihinde açılacak.

Geçtiğimiz hafta Zorlu Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Zorlu ve CEO Ömer Yüngül, perakendecilere özel toplantılar yaparak açılış tarihini açıkladılar.

Açılışta Türk işi geleneksel gösterilerin yapılacağı konuşulanlar arasında. 800 milyon doları arsa değeri olmak üzere maliyeti 2.5 milyar doları bulan Zorlu Center; performans sanatları merkezi, alışveriş merkezi, ofis, rezidans ve oteli buluşturan karma bir konsept.

105 bin metrekare alana sahip Zorlu Center AVM, Türkiye'de ilk defa yer alacak markaların da bulunacağı 200'e yakın mağazaya ev sahipliği yapacak. Hatta Türkiye'nin ilk Apple Store'u da burada açılacak.

VipMag

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Vatandaşın yaka silktiği sürpriz cezalar tarihe karışıyor
29.03.2015 13:58
Vatandaşın 'yaka silktiği' konuların başında gelen, tebligatı aylar sonra yapılan trafik cezaları tarihe karışacak.
Patlayan şofben, komşu dairenin duvarını deldi!
29.03.2015 13:49
Eskişehir'de Iraklı sığınmacıların kaldığı tek katlı evin banyosunda bulunan elektrikli şofben patladı.
Türkiye'nin dört bir yanı bahar öncesi sele kapıldı
29.03.2015 13:19
Nisan ayına girmeye hazırlandığımız bu günlerde Türkiye'nin birçok yerinde aşırı yağışlardan dolayı sel meydana geldi.
Nişantaşı’nda Kıvanç Tatlıtuğ rüzgarı esti
29.03.2015 13:07
Nişantaşında sevgilisi Başak Dizer’le yemek yiyen ve yemeğin ardından restorandan ayrılan Kıvanç Tatlıtuğ, Arap turistlerin ilgi odağı oldu.
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000