WHITE CORNER AVM

WHITE CORNER AVM Beyaz İnşaat tarafından Beylikdüzü'nde hayata geçirilen White Corner AVM'de yer alan dükkanların fiyatları 250 bin liradan başlıyor.
29.11.2011 - 09:33
Yazı Boyutu

Beyaz İnşaat tarafından yeni yaşam merkezi konseptiyle 2010 yılında Beylikdüzü'nün merkezinde inşasına başlanan White Corner AVM'de dükkan fiyatları 250 bin lira ile 1.6 milyon lira arasında değişiyor.

Şubat 2012'de açılması planlanan proje 9 bin metrekarelik alan üzerine inşa ediliyor.

6 katlı rezidans, iki katlı kapalı otopark, 4 katlı ve de teraslı bir de alışveriş merkezi bulunan projede 42 adet 3+1 ve 1+1 tipli daire var.

Daire fiyatla ise 80 metrekaresi 200 bin, 165 metrekaresi ise 380 bin liradan satışa çıktı.

İstanbul Havalimanına 20 dakika mesafedeki White Corner AVM, ulaşım kolaylığı, merkezi konumu ve müşteriye özel servis olanakları alıcıların dikkatini çekiyor.

White Corner İletişim Bilgileri

Web adresi: http://www.whitecorner.com.tr/

Telefon: 0 212 871 30 30

Fax: 0212 873 37 39

Mail: info@whitecorner.com.tr

Star

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Keira Knightley: Gayrimenkul'e bayılırım!
31.03.2015 19:35
Ünlü oyuncu Keira Knightley, gayrimenkule olan tutkusunu anlattı.
Ödüllü tasarımlar evinizdeki yerlerini almaya hazır!
31.03.2015 19:31
Değişen mevsimle şekillenen ve yenilenecek olan yaşam alanınızda ödüllü ev mobilyalarına da yer açın.
Her sabah deniz ve göl manzarasına uyanın!
31.03.2015 19:05
Demir İnşaat güvencesiyle İstanbul Büyükçekmece'de inşa edilen Demir La Vida projesi deniz ve göl manzarasıyla dikkat çekiyor.
Haldız İnşaat'tan Kocaeli'ye 2 dev proje!
31.03.2015 18:55
Haldız İnşaat'ın Kocaeli'nde hayata geçirdiği Tuana Evleri 2. Etap ve Derince Çınarlıkent Konutları'nda satışlar başladı.
Royal Sun Residence kazandıracak!
31.03.2015 16:11
Önümüzdeki dönemde gayrimenkul fiyatlarının yükseleceği öngörülen Kıbrıs'taki Royal Sun Residence projesinde fiyatlar 90 bin TL'den başlıyor.
Kullanmadığınız hizmetler için ücret ödemeyeceksiniz!
31.03.2015 15:35
İnternet ve telefon abonelerinin, yararlandıkları hizmetin süresi ve miktarıyla orantılı ücret ödemesiyle ilgili düzenleme yarın yürürlüğe girecek.
Irmak Group, Gaziosmanpaşa'yı dönüştürecek!
31.03.2015 15:07
Irmak Group Yönetim Kurulu Başkanı Akif Çolak, Gaziosmanpaşa'daki kentsel dönüşümü anlattı.
Çöpten 10 bin haneye elektrik üretiliyor!
31.03.2015 15:00
Malatya’da kurulan Çöp Gaz Elektrik Üretim Santrali’nde günlük 2.2 MW’lık elektrik üretiliyor.
Resim İstanbul, kahve tutkunlarına ev sahipliği yapıyor!
31.03.2015 12:16
Ortadoğu Grup tarafından Sancaktepe’de inşa edilen Resim İstanbul, bu pazar Kahve Günü Etkinliği’ne ev sahipliği yapıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000