Serdar Ortaç 212 İstanbul Power Outlet'te konser verecek!

Serdar Ortaç 212 İstanbul Power Outlet'te konser verecek! Geçen sene İstanbul Shopping Fest’te en çok ziyaret edilen AVM olan 212 İstanbul Power Outlet bu sene de muhteşem bir konser ile İstanbul Shopping Fest’in açılışını yapıyor
 
Yazı Boyutu

Geçen sene İstanbul Shopping Fest'te en çok ziyaret edilen AVM olan 212 İstanbul Power Outlet bu sene de muhteşem bir konser ile İstanbul Shopping Fest'in açılışını yapıyor. 08 Haziran Cumartesi günü saat 20:00'de binlerce kişinin katılımıyla gerçekleşecek olan açık hava konserinde öncelikle ünlü aranjör Uğur Kirik solo performans sergileyecek ve hemen ardından Türk Pop Müziğinin dev ismi SERDAR ORTAÇ muhteşem bir canlı konsere imza atacak.

Konser ücretsiz olarak gerçekleşecek.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Başakşehir Spor Parkı hizmete açıldı!
24.05.2015 09:14
Başakşehir halkına tüm spor dallarında hizmet verecek olan Başakşehir Spor Parkı hizmete girdi.
Keten Grup, 38. yılına özel bir etkinlik düzenledi!
23.05.2015 15:53
İnşaat sektörünün başarılı şirketlerinden Keten Grup, 38 yıldır butik ve prestijli inşaat projelerini İstanbul’un seçkin semtlerinde hayata geçiriyor.
Türkiye Petrolleri’nden satılık gayrimenkuller…
23.05.2015 11:40
Türkiye Petrolleri A.O. Adıyaman Bölge Müdürlüğü, Adıyaman Gerger’de Lokasyon Sahası ve Biriktirme Havuzu niteliğindeki gayrimenkulleri satışa çıkardı
Bosch küçük ev aletlerinde Mayıs’a özel kampanya…
23.05.2015 09:57
Bosch Ev Aletleri, Mayıs ayı boyunca geçerli olacak bir kampanya ile tüketicilere cazip fırsatlar sunacak.
TOKİ Gaziantep Beykent 2015 kura sonuçları belli oldu!
22.05.2015 17:03
Gaziantep TOKİ Beykent Evleri'nde 2015 yılı kapsamında satışa sunulan 888 alt gelir grubu ve normal kategorideki konutların kura sonuçları belli oldu.
Dünyanın en uzun ikinci kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00