Media Markt Kahramanmaraş Piazza AVM’de yeni mağaza açacak!

Media Markt Kahramanmaraş Piazza AVM’de yeni mağaza açacak! Media Markt, Türkiye'deki hızlı büyümesini sürdürüyor. Türkiye'deki 27., Akdeniz Bölgesi'nde ise 5. mağazasını 26 Nisan Cuma günü, sabah saat 06:00'da Karamanmaraş Piazza Alışveriş Merkezi'nde açıyor
 
Yazı Boyutu

Media Markt, Türkiye'deki hızlı büyümesini sürdürüyor. Türkiye'deki 27., Akdeniz Bölgesi'nde ise 5. mağazasını 26 Nisan Cuma günü, sabah saat 06:00'da Karamanmaraş Piazza Alışveriş Merkezi'nde açıyor.

Kahramanmaraş Media Markt, Piazza Alışveriş Merkezi'nde toplam 3 bin 500 metrekarelik alanda 50.000'e yakın dünya markası ürünü teknoloji severlere sunacak. Kahramanmaraşlı teknoloji severler, ihtiyaçları olan tüm ürünleri en uygun fiyatlarla tek çatı altında bulabilecek. Kahramanmaraş Media Markt'ın açılışında, teknoloji severler, birçok ürüne açılışa özel kampanyalı fiyatlar ile sahip olabilecek.

Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Dünyanın en uzun kanyonuna Cam Teras!
22.05.2015 15:56
Uşak’ın Ulubey ilçesinde bulunan Ulubey Kanyonları’nda yapımı tamamlanan Cam Teras projesi törenle açıldı.
42 Maslak, Berker’i tercih ediyor!
22.05.2015 13:20
Mimari projelerini Metex Design’ın yaptığı 553 rezidans daire, ofis, otel ve alışveriş merkezinden oluşan 42 Maslak’ta Berker by Hager tercih edildi
Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, KENTGES'e hız verdi!
22.05.2015 12:42
KENTGES, yayınlandığı tarihten itibaren 13 ayrı merkezi kurum/kuruluş ve yerel yönetimlerce uygulanıyor
Gayrimenkul sektörüne nitelikli eleman geliyor!
22.05.2015 11:00
Gayrimenkul danışmanlığı sektörünün başarılı şirketlerinden Era Gayrimenkul, başlattığı Emlak Reklam ve Araştırma Kursu ile adından söz ettiriyor.
ÖYK, o gayrimenkuller için onay verdi!
22.05.2015 10:38
Özelleştirme Yüksek Kurulu özelleştirme kapsamına aldığı gayrimenkullerin imar planı değişiklikleri ve ihale sonuçlarına yönelik kararını açıkladı.
Yüksekova'daki havalimanı 26 Mayıs'ta açılıyor!
22.05.2015 10:24
Hakkari'nin Yüksekova ilçesindeki havalimanı, terör örgütünün tüm engelleme çabalarına rağmen tamamlandı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan Nissibi Köprüsü'nü açtı!
21.05.2015 21:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye’nin 3. büyük asma köprüsü olan Nissibi Köprüsü’nün açılışını gerçekleştirdi.
TOKİ, Hakkari’de öğrenci yurdu yapacak!
21.05.2015 17:19
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Hakkari’de 500 kişilik yurt yatırımı yapacağını açıkladı.
Dubai’ye 4600 metrekarelik Apple mağazası geliyor!
21.05.2015 16:49
Amerikalı teknoloji devi Apple'ın Dubai’de 4600 metrekarelik mağaza açacağı iddia ediliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Kentsel dönüşümde değer tespiti!
Selda Tanar
Güneş yüzünü gösterdi, şimdi bahçe zamanı
Salim Taşçı
TARIMIMIZA NE OLDU?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000