Media Markt Kahramanmaraş Piazza AVM’de yeni mağaza açacak!

Media Markt Kahramanmaraş Piazza AVM’de yeni mağaza açacak! Media Markt, Türkiye'deki hızlı büyümesini sürdürüyor. Türkiye'deki 27., Akdeniz Bölgesi'nde ise 5. mağazasını 26 Nisan Cuma günü, sabah saat 06:00'da Karamanmaraş Piazza Alışveriş Merkezi'nde açıyor
 
Yazı Boyutu

Media Markt, Türkiye'deki hızlı büyümesini sürdürüyor. Türkiye'deki 27., Akdeniz Bölgesi'nde ise 5. mağazasını 26 Nisan Cuma günü, sabah saat 06:00'da Karamanmaraş Piazza Alışveriş Merkezi'nde açıyor.

Kahramanmaraş Media Markt, Piazza Alışveriş Merkezi'nde toplam 3 bin 500 metrekarelik alanda 50.000'e yakın dünya markası ürünü teknoloji severlere sunacak. Kahramanmaraşlı teknoloji severler, ihtiyaçları olan tüm ürünleri en uygun fiyatlarla tek çatı altında bulabilecek. Kahramanmaraş Media Markt'ın açılışında, teknoloji severler, birçok ürüne açılışa özel kampanyalı fiyatlar ile sahip olabilecek.

Dünya

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Temesist, insansız çalışacak akıllı depolar üretecek
26.04.2015 19:51
Depo ve raf sistemleri sektöründe dünyanın önde gelen üreticilerinden Temesist, tamamen insansız çalışacak akıllı depoları üretmek için harekete geçti
İstanbul'da elektrik kesintisi sürüyor! İşte detaylar...
26.04.2015 19:32
İstanbul'da uzun süredir yaşanan elektrik kesintileri devam ederken Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde 28 Nisan'da da elektrik verilmeyecek.
Zorlu Grubu’nın helikopteri iniş yaparken düştü!
26.04.2015 19:26
Zorlu Grubu'na ait Bell- 430 tipi helikopter Aydın'da iniş yapacağı sırada düştü ve kişiden 3'ü yaralanırken, 1'i yara almadan kurtuldu.
Kredi faizleri indi konut satışları zirve yaptı!
25.04.2015 15:42
Keller Williams Türkiye Ülke Direktörü Emre Erol, Türkiye İstatistik Kurumu’nun yayınladığı mart ayı konut satış istatistiklerini değerlendirdi.
“Menderes’i turizmin merkezi haline getireceğiz”
25.04.2015 13:43
Bakan Eroğlu, Menderes'i, İzmirlinin nefes alacağı, denize gireceği ve yayla turizmi yapacağı bir merkez haline getireceklerini belirtti.
Elysium Art Şişli’de şehri ve boğazı seyredin
24.04.2015 16:40
Bir yanda şehir, diğer yanda boğaz manzarası sunan Elysium Art Şişli, yaşayanlara da huzurlu bir yaşam vaat ediyor.
“İnsana yatırım yaptığımız için gelişiyoruz”
25.04.2015 12:11
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi’nde konuşan Riyad Ticaret Odası Başkanı Dr. Abdulrahman Al-Zamil, ülke ekonomisi hakkında bilgi verdi.
Ahmet Edip Uğur, Gayrimenkul Zirvesi'nde konuştu!
25.04.2015 11:50
Arap-Türk Gayrimenkul Zirvesi bugün başladı. Yarın sona erecek olan zirvede, pek çok uluslarasası sektör oyuncusu bir araya geldi.
Göktürk-1 Uydusu devrim niteliğinde!
24.04.2015 13:22
Celal Sami Tüfekçi, Göktürk-1 Uydusu'nun devrim niteliğinde bir iş olduğunu ve uydu sayesinde yüksek çözünürlükte resimler elde edileceğini vurguladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
BAŞKENT MEKTUBU
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000