Marmara Park AVM nerede? Hangi mağazalar var?

Marmara Park AVM nerede? Hangi mağazalar var? ECE/Otto Grubu ve DWS ortaklığında 220 milyon euroluk yatırımla hayata geçirilen Marmara Park AVM, 18 Ekim 2012 tarihi itibariyle açıldı
18.10.2012 - 15:35
Yazı Boyutu

 

ECE/Otto Grubu ve DWS ortaklığında 220 milyon euroluk yatırımla hayata geçirilen Marmara Park AVM, 18 Ekim 2012 tarihi itibariyle açıldı. İnşaatına 2011 yılının Mart ayında başlanan Marmara Park AVM'de toplam 250 mağaza, restoranlar, cafeler ve sinemalar yer almakta.

4 katlı inşa edilen Marmara Park AVM, içerisinde barındırdığı mağazalarla da dikkat çekiyor. İki yeni İspanyol markasının da bulunduğu Marmara Park AVM, Beylikdüzü-Esenyurt lokasyonunda yükseliyor. 

Yıllık 14 milyon kişinin ziyaret etmesi planlanan Marmara Park AVM'nin yıllık ciro hedefi ise 150 milyon euro olarak belirlendi. İnşaat aşamasında mağazalarda yüzde 40 oranında doluluk sağlayan Marmara Park AVM 18 Ekim 2012 tarihi itibariyle tamamen doldu.

ECE Türkiye tarafından yönetilecek olan Marmara Park AVM'de birçok mağaza yer alıyor. Ayrıca Saturn, Bauhaus ve Real Market'in de yer aldığı Marmara Park AVM'de 2 bin kişi oturma kapasiteli yeme içme alanı, 40 restoran ve kafe, 11 sinema salonu yer alıyor.

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Nidakule Göztepe’de doluluk yüzde 81’e ulaştı!
27.03.2015 11:27
Gayrimenkul danışmanlığını JLL Türkiye’nin yaptığı Nidakule Göztepe, kısa sürede yüzde 81 doluluk oranına ulaştı.
Trendist Ataşehir basınla bir araya geliyor!
27.03.2015 11:18
Trendist Ataşehir Genel Müdürü Mustafa Orman emlak editörleriyle bir araya gelerek, projedeki son gelişmeleri aktaracak.
Uçak faciasından sonra yeni düzenlemeler gündemde!
27.03.2015 10:58
Fransa'da 150 kişinin hayatını kaybettiği Germanwings uçağı ile meydana gelen kazaya ilişkin iddialardan sonra havacılıkta yeni düzenlemeler gündemde.
Emel Yıldırım, Nişantaşı’nda yeni bir dükkan açıyor!
27.03.2015 09:55
Emel Yıldırım, önceki gün bir arkadaşıyla çıktığı Nişantaşı turunda objektiflere takıldı.
New York'ta büyük bir bina çöküşü meydana geldi!
27.03.2015 09:29
ABD'nin New York kentinde East Village bölgesinde iş yeri ve ev olarak kullanılan binada meydana gelen patlamanın doğalgazdan kaynaklandığı sanılıyor.
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000