Ankara İstanbul'u solladı!

Ankara İstanbul'u solladı! Ankarada bin kişi başına 215 metrekare alan düşerken İstanbul'da 201 metrekare düştüğü belirlendi.
30.10.2010 - 09:27
Yazı Boyutu

Ankara alışveriş merkezlerinde kişi başına düşen metrekare alanında İstanbul'u geçti. Alışveriş Merkezi Yatırımcıları Derneği (AYD) ve Akademetre Research tarafından yapılan araştırmada Ankarada bin kişi başına 215 metrekare alan düşerken İstanbul'da 201 metrekare düştüğünü ortaya koydu.

Araştırmanın sonuçlarına göre eylül ayında alışveriş merkezlerinin ciro endeksi bir önceki aya göre yüzde 8 artarak 120 puana ulaştı. Türkiye genelindeki AVM'lerde ilk 9 ayda 20 milyar TL ciro yaparken yılsonu hedefleri ise 25 milyar TL olarak açıkladılar. İlk 9 ayda AVM'leri 800 milyon kişi ziyaret etti. Yılsonuna kadar ise bu rakamın 1.1 milyon kişiyi bulacağı tahmin ediliyor.

Anadolu'daki alışveriş merkezlerinde ilk 9 ayda yüzde 15, İstanbul'da ise yüzde 5 artış gözlendi. AYD Başkanı Hakan Kodal, "Eylül ayında hem Ramazan Bayramı hem de okulların açılmasının etkisiyle cirolarda yaşanan artış perakendeciyi sevindirdiği kadar AVM yönetimlerinin de yüzünü güldürdü. 2010 ilk üç çeyrek ciro verileri beklentilerimizin üzerindedir, 25 milyar TL ciro hedefini de aşacağız" dedi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2.etap hakkinda bilgi

Nasıl müracaat yapabiliri

aynurbalakin - 28 Mart 2015 - Saat 00:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kiptaş Vaditepe Göl Evleri fiyat listesi!
28.03.2015 19:31
Kiptaş arsası üzerine Binres İnşaat'ın hayata geçirdiği Vaditepe Göl Evleri'nin fiyatları belli oldu.
Vadişehir Başakşehir detayları belli oldu!
28.03.2015 18:19
Basın lansmanı 31 Mart'ta yapılacak olan Vadişehir Başakşehir projesinin detaylarına emlaktasondakika.com ulaştı.
DKY Kartal fiyat listesi!
28.03.2015 17:30
DKY İnşaat güvencesiyle Anadolu yakasının yükselen değeri Kartal’da hayata geçirilen DKY Kartal’da fiyatlar 385 bin 750 liradan başlıyor.
Kaşmir Göl Evleri'nde faizin yüzde 30'u firmadan!
28.03.2015 16:52
Kredi faizinin yüzde 30'unu ödeyen Kaşmir Göl Evleri, 120 ay için faizleri de 0,68'e çekti.
Japonya'da dev tsunami kıran!
28.03.2015 15:12
Japon yetkililer gelecekte yaşanabilecek bir tsunami faciasından korunmak için dev bir dalgakıran inşa edildiğini açıkladı.
Klasik mobilya gençlerin de gözdesi oldu!
28.03.2015 15:03
Mobilyaların olmazsa olmazları klasik mobilyaları sanılanın aksine gençler de tercih eder oldu.
Ahenk İstanbul fiyatları yenilendi!
27.03.2015 15:45
Eminevim, Ahenk İstanbul'da daire fiyatının üzerine fark koymadan, banka kredisiz ev sahibi yapıyor.
Trafik güvenliği kış şartlarında daha zor!
27.03.2015 12:23
Trafik Güvenliği İçin Kış Şartlarına Uyum Anketi tamamlandı. Sonuç: kural ihlali ve yeterli denetimin olmaması!
Halkalı'ya Hayat geldi!
27.03.2015 11:59
Konutların teslim edildiği ve yaşamın başladığı Hayat Park İstanbul'da fiyatlar 270 bin TL'den başlıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000