Merkez Bankası konut fiyat artış nedenini açıkladı!
Avrupark'ta zamsız son günler!
Tuzla'da 2 milyon TL'ye satılık arsa!
Beylikdüzü Huzurlu Marmara'da 348 bin TL'ye!
'Sur içi toplu konut alanı değildir'

İzmir Söke’de satılık 26 dönüm arsa!

İzmir Söke’de satılık 26 dönüm arsa! Söke Kuşadası yolu üzerinde 26 bin 188 metrekarelik yüzölçümüne sahip arsa satışa çıktı
 
Yazı Boyutu

Söke Kuşadası yolu üzerinde 26 bin 188 metrekarelik yüzölçümüne sahip arsa satışa çıktı. Anayola bakan yamaç üzerinde yer alan taşınmazın 3 bin metrekarelik bölümü ticari, kalan kısım ise konut alanı olarak planlarda yer alıyor. Taşınmazın satış ve pazarlama işleri Coldwell Banker tarafından yürütülüyor.

İrtibat bilgileri için:

Sevgi Has
Coldwell Banker İZMİR
Ticari Portföy uzmanı
0232 238 00 11
0546 203 19 65 

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Urla Sevilla Kekliktepe Villaları İstanbul'da tanıtılıyor
08.02.2016 09:58
Sevkon Gayrimenkul’ün Urla’da inşa edeceği Sevilla Kekliktepe Villaları, İstanbul’da düzenlenen bir toplantı ile lanse edilecek.
Tekirdağ'da arsa dolandırılıcığı iddiası!
07.02.2016 20:12
Tekirdağ'da bir televizyon kanalındaki reklam ile satılmak istenen arsaların kendi tarlaları olduğunu öne süren 30 kişi savcılığa başvurdu.
Riva Deresi taştı, evleri su bastı!
07.02.2016 14:35
Riva Deresi taştı; tekneler sele kapıldı, bazı ev ve işyerlerini su bastı.
Çaycuma Belediyesi, kat karşılığı inşaat yaptıracak
07.02.2016 14:10
Çaycuma Belediye Başkanlığı, 6 milyon 820 bin TL tahmini bedelle kat karşılığı inşaat yaptıracak.
Hatay'da Suriyeliler için okul yapılacak
07.02.2016 12:28
Hatay Valiliği ile Almanya'nın Aalen Belediyesi ve Baden-Württemberg Eyaleti Sosyal Demokrat Partisi arasında okul yapımına ilişkin protokol imzalandı
'Asrın Projesi, Kıbrıs'ın potansiyelini arttırır'
07.02.2016 12:24
KKTC Ekonomi, Sanayi ve Ticaret Bakanı Sunat Atun, "Kıbrıs'ta anlaşma adanın potansiyelini kat kat arttırır" dedi.
İstanbul'da 9 Şubat'ta 4 ilçede elektrik kesintisi yaşanacak
07.02.2016 10:47
Sancaktepe, Adalar, Üsküdar ve Kadıköy'ün bazı mahallelerinde 9 Şubat'ta elektrik kesintisi uygulanacak.
Kaley Cuoco, at desenli duvar kağıdı için 3 bin dolar harcadı
07.02.2016 10:23
Ünlü oyuncu Kaley Cuoco, at ve binicilik tutkusunu yemek odasına da taşıdı.
Bakan Sarı, şehit yakınlarına taziyede bulundu
06.02.2016 17:35
Çevre ve Şehircilik Bakanı Fatma Güldemet Sarı, Diyarbakır Valisi Hüseyin Aksoy ve askeri yetkililer ile Sur şehitleri için düzenlenen törene katıldı.
Yazarlar
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Beyhan Cebeci
O ev ayağıma gelecek
Ali Güvenç Kiraz
Planlı Tip İmar Yönetmeliği, mağduriyeti önledi
Uğurcan Tokay
Y kuşağı diyor ki; 1+1!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000