Karmod Prefabrik, hazır ev modellerini yeniledi!
Karmod Prefabrik, hazır ev modellerini yeniledi!
Bir tuşla evinize misafir odası ekleyebilirsiniz!
Bir tuşla evinize misafir odası ekleyebilirsiniz!
Onur Park Life İstanbul'a yatırımcılardan büyük ilgi!
Onur Park Life İstanbul'a yatırımcılardan büyük ilgi!
Bakan Sarı’dan kentsel dönüşüm bekleyenlere müjde
Bakan Sarı’dan kentsel dönüşüm bekleyenlere müjde
Elysium Miramar Bodrum’da teslimler başladı
Elysium Miramar Bodrum’da teslimler başladı

Emlaktasondakika

İzmir Söke’de satılık 26 dönüm arsa!

İzmir Söke’de satılık 26 dönüm arsa! Söke Kuşadası yolu üzerinde 26 bin 188 metrekarelik yüzölçümüne sahip arsa satışa çıktı
2012-08-03 - 13:45 03.08.2012 - 13:45 
Yazı Boyutu

Söke Kuşadası yolu üzerinde 26 bin 188 metrekarelik yüzölçümüne sahip arsa satışa çıktı. Anayola bakan yamaç üzerinde yer alan taşınmazın 3 bin metrekarelik bölümü ticari, kalan kısım ise konut alanı olarak planlarda yer alıyor. Taşınmazın satış ve pazarlama işleri Coldwell Banker tarafından yürütülüyor.

İrtibat bilgileri için:

Sevgi Has
Coldwell Banker İZMİR
Ticari Portföy uzmanı
0232 238 00 11
0546 203 19 65 

Uğurcan Tokay/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Piyalepaşa İstanbul’un yüzde 35’i satıldı
06.05.2016 17:45
Piyalepaşa Gayrimenkul Genel Müdürü Kaan Yücel, Piyalepaşa İstanbul’un yatırım değeri ile ilgili önemli bilgiler verdi.
Forum İstanbul'un 2. günü Mehmet Şimşek'in konuşmasıyla başladı
06.05.2016 14:31
Forum İstanbul'un 2. günü Başbakan Yardımcısı Mehmet Şimşek'in açılış konuşmasıyla başladı.
Teknik Yapı, Evora Denizli’yi görücüye çıkardı
06.05.2016 11:23
Emlak Konut ve Teknik Yapı ortaklığında hayata geçirilen Evora Denizli'de satışlar başladı.
Işıklar Yapı, Ekoklinker ile 50 bin ton satış hedefi koydu
06.05.2016 10:39
Isı ve ses yalıtımına sahip Ekoklinker ürününü tanıtan Işıklar Yapı ürünleri, ince yapısıyla yapıların metrekarelerinin artmasını sağlamayı amaçlıyor.
Golden Tulips Kartal ne zaman teslim edilecek?
05.05.2016 14:01
Kartal'da Suat Altın İnşaat imzasıyla inşa edilen Golden Tulips projesinde fiyatlar 429 bin TL'den başlıyor.
Dap Teras Kule'de fiyatlar 240 bin TL'den başlıyor
05.05.2016 10:42
30 katlı 2 bloktan oluşan Teras Kule projesinde satışlar başlıyor.
Vaditepe Başakşehir 2. Etap ÇED sürecine girdi
04.05.2016 17:44
KİPTAŞ tarafından Başakşehir Hoşdere Mahallesi’nde hayata geçirilen Vaditepe Başakşehir projesinde ÇED süreci başladı.
Türkiye genelinde yurt kapasitesi 700 bine çıkartılacak
04.05.2016 15:06
KYK Genel Müdürü Sinan Aksu, yurt kapasitesinin 700 bine çıkartılmasının hedeflendiğini söyledi.
Belçikalı Oasiq, annelere yapboz gibi oturma köşesi tasarladı
04.05.2016 11:06
Belçikalı bahçe mobilyası markası Oasiq’in Yland Koleksiyonu, farklı ve kullanışlı bir Anneler Günü hediyesi olarak dikkat çekiyor.
Yazarlar
Beyhan Cebeci
İstikamet Fransa
Sabahattin Arvas
Gayrimenkul sektöründe yeni dönem
Uğurcan Tokay
Fırsat kapıyı çalmak üzere!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasasını hızlandıracak düzenleme
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000