2B İÇİN KANUN TASARISI

2B İÇİN KANUN TASARISI Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, 2B arazileri için anayasaya uygun bir kanun tasarısı hazırlandığını ve tasarıyı ekim veya kasım ayında Meclis'e sevk etmeyi düşündüklerini söyledi.
03.10.2011 - 08:18
Yazı Boyutu

Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, AK Parti Bartın İl Başkanlığı'nı ziyaret etti.

Bakan Eroğlu'nu, AK Parti Bartın Milletvekili Avukat Yılmaz Tunç, AK Parti Bartın İl Başkanı Yaşar Arslan ve AK Partililer karşıladı. Bakan Eroğlu, burada gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını yanıtladı.

2B arazileri için yeni bir kanun teklifi hazırlandığını belirten Bakan Eroğlu, "2B ile alakalı malum olduğu üzere hükümetimiz bunların tespitlerini, yani kadastro Tapu Kadastro Müdürlüklerimde gerekli kullanımların, tapu ve tescil işlemlerinin tamamlanması için kanun çıkartmıştık. Hatta bu kanunun iptali için CHP Anayasa Mahkemesi'ne gitti. Bu tespitler büyük ölçüde tamamlandı. Şimdi anayasadan ziyade, anayasaya uygun bir kanun tasarısı hazırlandı. Muhtemelen ekim veya kasım ayında biz Meclis'e sevk etmeyi düşünüyoruz" dedi.

Bakan Eroğlu'na, AK Parti İl Başkanı Yaşar Arslan tarafından tel kırma işlemeli bir motif hediye edildi.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
216 Butik Çekmeköy kiralık daireleri!
26.03.2015 16:17
216 Yapı tarafından Çekmeköy'de hayata geçirilen 216 Butik projesinde 1+1, 2+1 ve 3+1 daire seçenekleri sıralanıyor.
Ege Perla'ya yoğun ilgi devam ediyor!
26.03.2015 15:42
İş GYO güvencesiyle 170 milyon dolarlık yatırımla İzmir'de hayata geçirilen Ege Perla projesinin yüzde 70'lik bölümü satıldı.
Çocuk odalarına bahar geldi
26.03.2015 14:43
Renklerin sadece hayatımıza parlaklık katmakla kalmayıp, psikolojik ve fizyolojik gelişimimizi de doğrudan etkiledikleri artık bilinen bir gerçek.
Germanwings uçağını pilot bilerek düşürmüş!
26.03.2015 14:33
Salı günü düşen Germanwings uçağı yardımcı pilotunun, uçağı düşürmüş olabileceği iddia edildi.
Kartal Bölge Platformu toplanıyor
26.03.2015 13:06
Kartal bölgesinde proje geliştiren 5 firma, Kartal Bölge Platformu altında toplanıyor.
75 yıllık şirket, Havva Kızılırmak PR'ı seçti!
26.03.2015 10:51
75 yıllık deneyime sahip olan Altunbüken Holding ve holdingin gayrimenkul sektörüne kazandırdığı bir marka olan Relux, Havva Kızılırmak ile anlaştı.
İnşaat iskelesi çöktü: 14 ölü!
26.03.2015 10:01
Vietnam'da bir inşaattaki iskelenin çökmesi sonucu 14 kişinin hayatını kaybettiği bildirildi.
Kağıthane'deki patlamanın boyutu gündüz ortaya çıktı!
26.03.2015 09:55
Kağıthane’deki patlamanın şiddeti gündüz ortaya çıktı ve hasarın boyunu gözler önüne serildi.
Vialand sezona merhaba diyor!
26.03.2015 09:34
2014 yılında 1 milyon ziyaretçi ağırlayan, Türkiye’nin ve dünyanın gözde eğlence merkezi VIALAND TEMA PARK , Mart ayı itibari ile baharı karşılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Ali Güvenç Kiraz
Tapuda yönetim planına bakmadan ev satın almayın!
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000