Yenimahalle'de e-imar uygulaması!

Yenimahalle'de e-imar uygulaması Ankara'nın Yenimahalle ilçesinde belediye, kent rehberi ve e-imar uygulamasının startını verdi.
18.07.2011 - 16:44
Yazı Boyutu

Ankara Yenimahalle Belediyesi, vatandaşlara hizmette kolaylık sağlamak amacıyla "Kent Rehberi" ve "E-imar" uygulaması başlattı. Web sitesi üzerinden yeni başlanan uygulamayla ilçe sakinleri belediye hizmet binasına gelmeden internet üzerinden imar durumlarıyla ilgili gereken bilgilere ulaşabilecek.

Ada parsel bilgileri

Vatandaşlar, Yenimahalle Belediyesi web sitesinde bulunan e-imar uygulaması sayesinde imar bilgilerini internet ortamında 7 gün 24 saat kesintisiz bir şekilde görüntüleyebilecek. Zamandan tasarrufta önemli bir adım olan sistem, Yenimahalleliler için büyük kolaylık sağlayacak. Ada, parsel, pafta, mahalle ve adres bilgileri girilerek kullanılan e-imar uygulaması ile vatandaşlar interaktif olarak bilgilendiriyor.

Digital rehber

Yenimahalle Belediyesi web sitesinde Kent Rehberi uygulaması da başlattı. Vatandaşların adres bilgilerini girerek ada-parsel numaralarından, nöbetçi eczanelere okullardan, hastanelere kadar önemli birçok adresin sorgulanabildiği uygulamada uydu görüntülerinden adres bulma kolaylığı sağlanıyor.

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000