Aksaray’a da hızlı tren hattı yapılacak

Aksaray’a da hızlı tren hattı yapılacak Ulaştırma Bakanı Yıldırım, Aksaray’da Mercedes-Benz Türk’ün kamyon fabrikasını gezdi. Yıldırım, Aksaray’a hızlı trenin gelmesini temenni ettiklerini söyledi
19.12.2010 - 16:41
Yazı Boyutu


Ulaştırma Bakanı Yıldırım, Aksaray'da Mercedes-Benz Türk'ün kamyon fabrikasını gezdi. Yıldırım, Aksaray'a hızlı trenin gelmesini temenni ettiklerini söyledi.

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Mercedes-Benz Türk'ün kamyon fabrikasını gezdikten sonra, banttan yeni çıkan araca binerek poz verdi.
 
Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, Aksaray'da Mercedes-Benz Türk'ün kamyon fabrikasını gezdi. Fabrikada Mercedes-Benz Türk Pazarlama Direktörü Süer Sülün'den bilgi alan Yıldırım, Aksaray'a hızlı trenin gelmesini temenni ettiklerini söyledi. Yıldırım, kendisine eşlik eden Aksaray Belediye Başkanı Nevzat Palta'yla şakalaşırken, “Döşeyeceğimiz 80-80 kilometrelik ray ile Aksaray'ı Ulukışla'dan geçen tren hattına bağlayacağız. Antalya-Konya-Aksaray-Nevşehir-Kayseri yüksek hızlı tren güzergâhı için de çalışıyoruz” dedi.

 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000