Tekfen İnşaat'tan Kazablanka'da 630 milyon dolarlık imza

Tekfen İnşaat'tan Kazablanka'da 630 milyon dolarlık imza TEKFEN Holding'in bağlı ortaklığı Tekfen İnşaat Fas'ta 630 milyon dolarlık bir anlaşmaya imza attı
24.01.2011 - 19:27
Yazı Boyutu

TEKFEN Holding'in bağlı ortaklığı Tekfen İnşaat Fas'ta 630 milyon dolarlık bir anlaşmaya imza attı. Tekfen Holding'den yapılan açıklamada imzaların Fas'ta yapılacak 3 farklı proje için atıldığı belirtildi. Tekfen Holding'den Kamuyu Aydınlatma Platformu'nda (KAP) yayımlanan özel durum açıklamasında, 10 Kasım ve 20 Aralık 2010 tarihlerinde, şirketin bağlı ortaklıklarından Tekfen İnşaat, Fas devlet kuruluşu olan fosfat üreticisi Office Chérifien des Phosphates S.A.'nın 460 milyon dolar tutarındaki boru hattı projesi ile bu kuruluşun şirketi Maroc Phosphore S.A.'nın toplam 170 milyon dolar tutarındaki iki adet DAP Tesisi projesinin kazanıldığının duyurulduğu hatırlatıldı.

4 MİLYON TON KAPASİTE
Açıklamada, her iki projenin mukavelelerinin imzalandığı belirtildi. Fas'ta önemli projelere imza atan Tekfen, ülkenin tek petrol rafinerisi olan Samir Rafinerisi'nin de yenileme projesinde yenileme çalışmasını yapıyor. Tekfen son olarak Fas Muhammediye kentinde bulunan Samir Rafinerisi'nde (Societe Anonyme Marocaine de l'Industrie du Raffinage) yıllık 4 milyon ton kapasiteli yeni ham petrol distilasyon ünitesi ile yıllık 600 bin ton kapasiteli "Yeni Merox-Kerosene Treatment" ünitelerini 40.45 milyon euro yatırımla

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000