YDA İnşaat’tan Nevbahar Botanik’te 138 bin TL'ye!

YDA İnşaat’tan Nevbahar Botanik’te 138 bin TL'ye! YDA Group'un Ankara hayata geçirdiği Nevbahar Botanik projesinde konut fiyatları 137 bin 800 liradan başlıyor
04.01.2011 - 15:43
Yazı Boyutu

YDA Group'un Ankara Yenimahalle'de inşa ettiği yeni projesi Nevbahar Botanik Ankara, 103 metrekare ile metrekare arasında 2+1, 3+1 ve 4+1 tipindeki konutlardan oluşuyor.

1244 konuttan meydana gelen Nevbahar Botanik projesinin Mayıs 2012'de teslim edilmesi planlanıyor.

Toplam 5 etaptan oluşacak Nevbahar Botanik konutlarında ikinci etaptaki konutların satışı sürüyor. Nevbahar Botanik evlerinde fiyatlarsa 137 bin 800 liradan başlıyor, 284 bin liraya kadar çıkıyor.

Bol sosyal donatılarıyla dikkat çeken Ankara Nevbahar Botanik projesinde 56 bin metrekarelik botanik parkının yanı sıra, bisiklet yolları, tenis kortu, futbol sahası, yürüyüş yolları, çocuk oyun alanları, kafeterya, süs havuzları, fıskiyeler ve otomatik bahçe sulama sistemi bulunuyor.

Güvenlikli araç giriş-çıkışı ile kameralı güvenlik hizmetinin bulunacağı Nevbahar Botanik'te jeneratör, blok girişlerinde engelli rampaları, özel engelli otoparkları ve açık otoparklar yer alıyor. 

Nevbahar Botanik projesinde ayrıca, 40 bin metrekarelik Nev Bazaar adında alışveriş merkezi, 10 bin 500 metrekarelik Nev hayat adında hastane ile 75 bin metrekarelik özel okul ile 4 bin metrekarelik benzin istasyonu bulunuyor.

 

Nevbahar Botanik iletişim bilgileri

Web: http://www.nevbaharbotanik.com/

E-posta: info@nevbaharkonutlari.com

Tel: 0 312 386 18 18

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000