Westwall Marina Evleri fiyatları!

Westwall Marina Evleri fiyatları! Westwall Marina Evleri fiyatları konut seçeneklerine göre değişiyor
03.10.2013 - 17:18
Yazı Boyutu

Westwall Marina Evleri fiyatları konut seçeneklerine göre değişiyor. Metrekare birim fiyatlarının 1500 dolardan başladığı Westwall Marina Villaları'nda konut teslimleri hemen gerçekleştiriliyor. 353 metrekare ile 815 metrekare arasında değişen konutların yer aldığı West Wall Marina Konutları'nda 64 villa yer alıyor.

Arsa alanı 62 bin metrekare olan Westwall Marina Villaları'nda konutların yüzde 30'luk bölümü lansman öncesi satıldı. Yatırım değeri 40 milyon dolar olan Westwall Marina projesi Batı Duvarı İnşaat tarafından inşa ediliyor.

Banka kredisi kullanımına uygun olan Westwall Marina Evleri özel marina ile birlikte yürüyüş parkuru, yat kulübü, spor alanları, koşu parkuru gibi birçok sosyal aktivite alanını bünyesinde barındırıyor. Proje Atatürk Havalimanı'na 17, Taksim'e ise 30 kilometre mesafede hayata geçiriliyor.

West Wall Marina Villaları İletişim Bilgileri;

Web: http://www.west-wall.com/tr.html

Telefon: 0212 850 2 555

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
ev almak için ne yapmam lazım

boşa koyuyorum dolmuyo; doluya koyuyorum taşmıyo ne yapalım bir yol bir imkan sunun bizlere buevler hep zenginlerin olmasın fakirde evsahibi olsun Allah aşkına

artar_79@hotmail.com 03 Mart 2015 - Saat 23:43
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Sanat sokağa taştı, harika görüntüler ortaya çıktı!
02.03.2015 16:20
Sokak sanatçıları tasarladığı bu eserler için, çevrelerindeki her tür nesneyi çizimleriyle tamamlayarak ilginç ve keyifli görüntüler ortaya çıkarmış.
Ege Seramik'e Unicera Fuarı’nda büyük ilgi!
04.03.2015 09:48
Ege Seramik, 24-28 Şubat tarihleri arasında 27. kez düzenlenen Unicera Seramik Banyo Mutfak Fuarı’nda Spring Collection 2015 koleksiyonunu tanıttı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Son yıllarda gayrimenkul fiyatları neden arttı?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000