Vartaş İnşaat Fikirtepe projesi yakında satışa çıkacak!

Vartaş İnşaat, Fikirtepe projesi yakında satışa çıkacak! Vartaş, 3+2 imar adasında tüm parselleri ve kadastral adaları birleştirerek, 4,14 emsale ulaşıp, yaklaşık olarak 3 bin 800 konut, 25 bin 700 metrekare ticaret ve 83 bin 200 metrekare ofis alanı yapmayı hedefliyor
22.05.2013 - 16:20
Yazı Boyutu

İstanbul Kadıköy-Merkez ile E-5(D-100) Otoyolu Arasında Fikirtepe, Dumlupınar, Merdivenköy ve Eğitim mahalleleri fiziksel, sosyal çevreyi değiştirerek yaşam koşullarını iyileştirmek amacıyla 'Özel Proje Alanı' haline getirildi. 

Fikirtepe'de toplamı 76 bin metrekare olan üç (3) konut ve toplamı 36 bin 750 metrekare olan ticari lejantlı iki (2) ada olmak kaydıyla beş (5) yapı adası üzerinde çalışılıyor.

Konut adalarında 485 bin 660 metrekare ve ticari adalarda da 331 bin 760 metrekare olacak şekilde toplamı 817 bin 420 metrekare olan inşaatların 2013 ile 2016 yılları arasında yapılması planlanıyor.

Vartaş, 3+2 imar adasında tüm parselleri ve kadastral adaları birleştirerek, 4,14 emsale ulaşıp, yaklaşık olarak 3 bin 800 konut, 25 bin 700 metrekare ticaret ve 83 bin 200 metrekare ofis alanı yapmayı hedefliyor.

Vartaş Fikirtepe İletişim Bilgileri;

Web: http://www.vartas.com.tr/

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Vartaş A.Ş.
Proje Renovia İstanbul
Telefon 444 99 02
Adres Renovia İstanbul Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim.

3+1 daire fiyatlarınızı öğrenebilir miyim

selvinaz.aydemir@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 13:24
başvuru

tokiden dar gelirli grupları için yapılan evden almak istiyorum tek başına yaşayan babadan sgk işci maşım var başka gelirim yok başvuru yapalibirmiyim

meyro-meri@hotmail.com 05 Mart 2015 - Saat 12:02
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Kapadokya çikolataya dönüşecek!
04.03.2015 14:33
CNR EXPO Yeşilköy’de 25-28 Mart tarihleri arasında düzenlenecek EDT EXPO 2015 Fuarı, birbirinden renkli yarışmalara ev sahipliği yapacak.
Urankent, kadınlara altın dağıtacak!
05.03.2015 15:29
Özel günlerde etkinlikler düzenleyen Urankent, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde düzenleyeceği etkinlikte de kadınlar için sürpriz hazırlıyor.
TOKİ, Trabzon’da 49 konutu satışa çıkardı!
03.03.2015 16:04
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Trabzon Pelitli ve Akçaabat’ta satışa çıkardığı konutlar için başvuru sürecini bugün başlattığını açıkladı.
Fulya Erdem artık Bahar Ünal İletişim'de!
05.03.2015 13:11
Fulya Erdem, Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı’na, Genel Müdür Yardımcısı olarak katıldı.
İncek Loft 700. satışa ulaştı
05.03.2015 12:57
İstanbul Levent Loft’tan sonra Loft markasını Ankara’ya taşıyan Akfen İnşaat, İncek Loft projesinde 700. satış rakamına ulaştı.
İstanbul’da hem oturum hem de yatırım için ideal proje!
05.03.2015 12:37
Merkez Zekeriyaköy, oturuma ve yatırıma uygun konut arayanlar için büyük fırsat sunuyor.
Sur Yapı’nın projelerinde peşinat teslimde!
05.03.2015 10:31
Sur Yapı, Mart ayı boyunca İdilia ve Vitrin projelerinde ‘’Mutluluk evinizde, peşinatı teslimde’’ sloganıyla kampanya başlattı.
Kenan - Beren çifti Ankara'da restoran açıyor!
05.03.2015 10:16
Geçtiğimiz yaz Los Angeles Malibu kumsalında dünya evine giren Kenan Doğulu ile Beren Saat, Ankara'da ticarete atılıyor.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000