Kiptaş'tan İstanbul'a yeni bir kent! Vaditepe Bahçeşehir!

Kiptaş'tan İstanbul'a yeni bir kent! Vaditepe Bahçeşehir! Vaditepe Bahçeşehir projesi Kiptaş tarafından 384 bin metrekare arsa üzerinde hayata geçiriliyor
05.10.2013 - 14:53
Yazı Boyutu

Kiptaş, İstanbul Bahçeşehir'de dev bir şehir kuruyor. 384 bin metrekare arsa üzerinde hayata geçirilecek olan Vaditepe Bahçeşehir projesi içerisinde tüm olanaklar yer alacak. Bugüne kadar 63 bin konutu hayata geçiren Kipta, Vaditepe Bahçeşehir projesinde 250 bin metrekarelik bölümü yeşil alana ayırdı. Bu, İstanbul genelindeki projeler arasında en geniş yeşil alanlar arasında yer alıyor.

Vaditepe Bahçeşehir projesi toplam 4 bin konuttan meydana gelecek. 1 oda 1 salon ile 5 oda 1 salon arasında değişen daire seçeneklerinin yer aldığı Vaditepe Bahçeşehir projesinde konutların yanı sıra 25 bin metrekarelik ticari alan bulunuyor.

Vaditepe Bahçeşehir projesi 2 milyon metrekarelik Bahçeşehir Vadi projesinin yanında yükseliyor. TEM Otoyolu'na 1 kilometre mesafede inşa edilen projede kafeler, restoranlar, mağazalar, okul, sosyal donatılar, cami gibi birçok gibi sosyal aktivite alanı yer alıyor.

Vaditepe Bahçeşehir projesinin web sitesi www.vaditepebahcesehir.com önümüzdeki günlerde yayına başlayacak..

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Firma Kiptaş
Proje Vaditepe Bahçeşehir
Telefon 0212 414 98 98
Adres Vaditepe Bahçeşehir Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Suruç Çadır Kenti açıldı
06.03.2015 09:58
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan'ın açılışını yaptığı Suruç Çadır Kenti’nde kalan sığınmacılara hitap etti.
Evgör Mobilya’dan kadınlara özel papatyalı fırsat!
06.03.2015 09:11
Evgör Mobilya, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla, Mart ayında tüm bayan müşterilerine pozitif ayrımcılık yapıyor.
Elysium Elit Koşuyolu satışa çıktı!
05.03.2015 13:15
Ofton İnşaat, İstanbul Anadolu Yakası’nın en nezih semtlerinden Koşuyolu’ndaki yeni yaşam projesi Elysium Elit Koşuyolu'nu satışa çıkardı.
Kardelen Aydın GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu!
05.03.2015 23:10
Medya sektörünün deneyimli isimlerinden Kardelen Aydın, GTC İletişim Danışmanlığı'na transfer oldu.
Sayanlar'dan oğullarına 16 milyon dolarlık hediye!
05.03.2015 09:09
Seda Sayan, oğlu Oğulcan Engin’e mezuniyet hediyesi olarak Cihangir’de bina satın aldı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000