Ulupark Evleri Ulukent’te fiyatlar 178 bin TL’den başlıyor!

Ulupark Evleri Ulukent’te fiyatlar 178 bin TL’den başlıyor! 107 metrekare ile 167 metrekare arasında değişen 2+1 ve 3+1'lerden oluşan Ulupark Evleri'nin 10 bin 800 metrekaresi yeşile ayrıldı
03.08.2013 - 13:38
Yazı Boyutu

Topuz Yapı tarafından İzmir'de inşa edilen Ulupark Evleri'nde teslimler 2014 yılının Ekim ayında gerçekleştirilecek. 3 ila 5 katlı 14 bloktan meydana gelen Ulupark Evleri'nde 175 daire yer alıyor.

Ulupark Evleri'nde konutların fiyatları 178 bin liradan başlangıç gösteriyor. Çanakkale yolu üzerinde, İzban Ulukent Durağı'na 500 metre mesafede bulunan Ulupark Evleri, Gediz Üniversitesi'ne 4 kilometre, Gelişim Koleji'ne ise 150 metre mesafede yükseliyor.

18 bin metrekarelik arsa üzerine kurulan Ulupark Evleri'nde her konut için otopark alanı tahsis ediliyor. 107 metrekare ile 167 metrekare arasında değişen 2+1 ve 3+1'lerden oluşan Ulupark Evleri'nin 10 bin 800 metrekaresi yeşile ayrıldı.

Çocuk oyun alanları, geniş yeşil alan ve çevre düzenlemesiyle dikkat çeken Ulupark Evleri, 24 saat güvenlik ve kamera sistemiyle ön plana çıkıyor. Çocuk ve yetişkin havuzunun bulunduğu Ulupark Evleri'nde zemin teras bahçeler, ısı, su ve ses yalıtımı ile fitness center mevcut.

Ulupark Evleri İletişim Bilgileri;

Web: http://www.topuzyapi.com.tr

Telefon: 0232 324 02 05

Zeynep Karabağ/Emlaktasondakika.com

Firma Topuz Yapı
Proje Ulupark Evleri
Telefon 0232 464 48 66
Adres Ulupark Evleri Haritası
Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
2+1 daire

Iyi Günler, Ben hamburgda konsolosluk Ögretmeni olarak calisiyorum.2020 senesinde emekli olucam.Esim SSKdan emekli 1200TL aliyor.Biz böyle bir ev almak istiyoruz ..

bahtiye-yilmaz@gmx.de 04 Mart 2015 - Saat 16:57
ofis satış fiyatları

ofislerinizin metrekaresi ve fiyat listesini öğrenebilir mıyım? ofisler diş muayenehanesi için uygun mudur*

b_sh2001@yahoo.com 04 Mart 2015 - Saat 15:42
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Erdoğan, Bakir İzzetbegoviç’e 3. köprüyü gösterdi!
04.03.2015 23:12
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Savarona yatında ağırladığı ilk yabancı konuk, Bosna Hersek Cumhurbaşkanlığı Konseyi Üyesi Bakir İzzetbegoviç oldu.
Cebeci Group 2025 yılında 200 milyon dolarlık olacak
04.03.2015 23:07
Pendik, Kartal ve Kurtköy’de üç proje geliştiren Cebeci Group, uzun vadeli hedeflerine emin adımlarla ilerliyor.
Geleceğin sporcuları için modern tesisleşme başladı!
04.03.2015 15:45
Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, spor için yapılan tesisleşme süreci ile Türkiye’nin genç sporcularına hizmet verileceğini belirtti.
Burdur’daki köyler ‘deprem köyü’ ilan edildi!
04.03.2015 15:27
Deprem Haftası kapsamında düzenlenen Deprem Fayında Yürüyüş ve Farkındalık etkinliğinde Yazıköy ve Yarıköy Türkiye'nin ilk deprem köyü ilan edildi.
Kadınların gönlünü fetheden proje!
04.03.2015 11:36
Konut alım sürecinde büyük etkisi olan, hatta son kararı veren kadınların, araştırmalar sonucu geniş ve kullanışlı daireleri tercih ettiği biliniyor.
Orman kampı bölgesinde satılık arsa!
04.03.2015 11:22
Gemlik Belediye Başkanlığı, Gemlik Hisar Mahallesi’nde yer alan arsa niteliğindeki taşınmazı satışa çıkardığını açıkladı.
Artaş İnşaat'ın acı günü! Mehmet Uzuner hayatını kaybetti!
04.03.2015 11:03
İnşaat mühendisi Mehmet Uzuner, dün yaşamını yitirdi. Artaş İnşaat Uzuner için taziye ilanı yayınlattı.
Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı FerYapı ile el sıkıştı!
04.03.2015 10:45
İletişim danışmanlığı konusunda dinamik ve güçlü yapısıyla dikkat çeken Bahar Ünal İletişim Danışmanlığı, FerYapı'ya hizmet vermeye başladı.
Uptown İncek yaza hazır!
04.03.2015 10:26
Ankara’nın göl ve orman manzaralı konut projesi Uptown İncek güneşli yaz günlerine hazır.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000