Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları!

Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları! Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları 18 bin lira ile 49 bin 200 lira arasında değişiyor
04.02.2013 - 13:48
Yazı Boyutu

 

Armutlu Yalova Termal Mahal Palas fiyatları 18 bin lira ile 49 bin 200 lira arasında değişiyor. 37 bin metrekarelik inşaat alanına sahip olan proje 34 bin 905 metrekare arsa üzerinde hayat bulacak. Yapımına 15 Nisan 2013 tarihinde başlanacak olan proje 31 Aralık 2014 tarihinde tamamlanacak.

1+1 ve 2+1 şeklinde tasarlanmış 184 daireden meydana gelen Mahal Palas 808 yatak kapasitesinde sahip. Karagenç Mimarlık tarafından tasarlanan projede 46 yıllık devre tatil fırsatı sunuluyor. Otel hizmeti sunulacak olan Mahal Palas projesinde dağ ve deniz manzaralı konut seçenekleri bulunuyor.

Akarsu Holding imzası taşıyan projenin yatırım değeri 95 milyon lira olarak belirlendi. İçerisnde SPA, kadınlara özel saklı havuz, fitness center ve oyun alanları gibi birçok seçeneğin yer aldığı proje  Fıstıklı Köyü sınırları içerisinde kalıyor.

Mahal Palas iletişim bilgileri

Web: www.mahalpalas.com

Telefon: 444 17 69

Uğurcan TOKAY/emlaktasondakika.com

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Multikent, ev alan kadınların masraflarını karşılayacak!
06.03.2015 17:11
Ulak Grup bünyesinde yer alan Multikent, Dünya Kadınlar Günü’nde alan kadınların yeni evlerinin taşınma, çilingir ve DASK masraflarını karşılayacak.
550 yıllık güneş saatinin yanına Türkçesi yapılacak!
06.03.2015 15:18
Balıkesir’deki Zağnos Paşa Camisi'nin avlusunda yer alan ve Osmanlıca olduğu için pek anlaşılamayan güneş saatinin yanına Türkçesi hazırlanacak.
Bu ilde 4 bin bina deprem tehlikesi altında!
06.03.2015 14:28
Bursa İnegöl'de 1999 öncesi yapılmış riskli olabilecek 4 ile 7 katlı 4 bin 400 konutun deprem riski altında olduğu belirtildi.
Dumankaya'ya güvenenler Sancaktepe’de sıraya girdi!
06.03.2015 13:21
Dumankaya İnşaat’ın hayata geçirdiği projelerin kısa vadede yatırıma dönüşmesinden dolayı yatırımcılar Adres Sancaktepe için sıraya girdi.
Maltepe Adalife’ta satışlar tüm hızıyla devam ediyor
06.03.2015 13:11
Maltepe’de hayata geçirilen, blokların tamamlandığı ve oturumun başladığı Adalife projesinde satışlar tüm hızıyla devam ediyor.
Gebze'de icradan satılık 2 tarla!
06.03.2015 11:26
Gebze 1. İcra Dairesi, Pelitli Köyü'ndeki Baytur İnşaat'a ait 2 tarlayı satışa çıkardı.
İzmir'de İzban için kazma vuruldu!
06.03.2015 10:36
Büyükşehir Belediyesi, 26 kilometrelik İZBAN Selçuk hattındaki 2 istasyon ve 2 karayolu üst geçidi ile 6 karayolu alt geçidi için çalışmalara başladı.
Kütahya’da lojman yapana 3 arsa verilecek!
06.03.2015 10:10
Kütahya İl Özel İdaresi İl Encümeni Başkanlığı, arsa karşılığı yapım işi için ihale düzenleyeceğini açıkladı.
"Eskişehir'de 1000-1500 konut daha yapacağız"
06.03.2015 09:27
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ) Başkanı Ergün Turan, Eskişehir'de 1000-1500 arası yeni ilave konut yatırımı yapacaklarını açıkladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Murat Ergin
Gayrimenkul fiyatları neden artıyor?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000