Toyzeria Oyuncak Fuarı İstanbul Fuar Merkezi'nde açılıyor!

Toyzeria Oyuncak Fuarı İstanbul Fuar Merkezi'nde açılıyor! Türkiye’de oyuncak sektörüne yön veren “Toyzeria Oyuncak, Lisans, Oyun ve Oyun Ekipmanları Fuarı” 04-07 Ekim 2012 tarihleri arasında, İstanbul Fuar Merkezi 9. ve 10. salonda kapılarını açıyor
02.10.2012 - 15:23
Yazı Boyutu

 

Birinci kuralı “Güvenli Oyuncak”  olan fuar, oyuncak, lisans, oyun ve oyun ekipmanları sektörünün üreticileri ve ithalatçıları ile, toptan ve perakende oyuncak satıcıları, kırtasiyeler, büyük mağazalar, alışveriş merkezleri, hipermarketler, süpermarketler, ana okulları, oteller, promosyon ve reklam firmaları, rehabilitasyon merkezleri, tatil köyleri, oteller, sosyal tesisler ve eğlence merkezleri yetkililerini buluşturuyor.
 
Toyzeria Oyuncak Fuarı'nın sektördeki yenilik ve gelişmelerin habercisi olarak gördüğünü ifade eden Sunman Oyuncak Satış Müdürü Mustafa EDEMEN “Sunman Oyuncak olarak fuara büyük bir teşhir alanında günlerce yapılan bir hazırlıkla giriyoruz, fuara ilgi çok fazla, özellikle Ortadoğu'dan standımıza ziyaretler çok oluyor” dedi.
 
Türkiye Oyuncakçılar Derneği (OYDER)'nin desteği ile bu yıl 5. si düzenlenen fuar 18.500  metrekarelik bir alanda 10 binin üstünde profesyoneli buluşturuyor.
 

Bu haberle ilgili sorularını Uzmanına Sor
1000
Son Sorular
emlak değeri

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
nereden almalı

Özgür Bey Dumankaya Satış Müdürü Soner Keleş Bey, sitemize yaptığı açıklamada Tuzla Aydınlı bölgesinde teslim olabilir? İlginiz için teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim...

oz@gmail.com 30 Mayıs 2012 - Saat 13:40
İlgili haberler
Sektörden Haberler
Kargalar iyiliği karşılıksız bırakmıyor!
28.02.2015 16:33
ABD'nin Seattle eyaletinden küçük bir kız çocuğunun beslediği kargalar hediye getiriyor.
Ege Yapı Group’a onurlu ödül!
28.02.2015 12:05
EgeYapı Group, Bilkent Üniversitesi 2. Marka Ödülleri’nde onur ödülüne layık görüldü.
Emaar, Cheesecake Factory'yi İstanbul'a getiriyor
28.02.2015 10:03
Emaar Square AVM, Amerikan zinciri Cheesecake Factory’nin Türkiye’deki ilk şubesine ev sahipliği yapacak.
Küçük mekanlarda yaşamak isteyenlere 30 harika ev!
27.02.2015 15:33
Büyük evler yerine, minik bir yuva tercih edenler bu evlere bayılacaklar...
Konut fiyat endeksi 1,04 arttı!
27.02.2015 16:11
Türkiye Konut Fiyat Endeksi, 2014 yılı aralık ayında yüzde 1,04 artarak 170,01'e yükseldi.
Attığınız pet şişelerden ev bile yapabilirsiniz!
24.02.2015 17:27
Doğaya zarar veren pet şişelerin şaşırtıcı dönüşümlerini emlaktasondakika.com olarak sizler için hazırladık.
Bu numara ararsa açmayın!
27.02.2015 11:36
0888222200* numaralı telefondan gelen aramayı sadece yanıtlamak bile faturaya 40 lira ücret eklenmesine neden oluyor.
İnşaat sektörü, Gaziantep'te masaya yatırıldı
26.02.2015 23:14
GYODER Başkanı Aziz Torun, karlı gibi görünen gayrimenkul sektörünün ciddi vergi yükü olduğunu söyledi.
Düzce’de 2+1 daireler 102 bin liraya satışta!
26.02.2015 16:44
Başbakanlık Toplu Konut İdaresi (TOKİ), Düzce Belediye Projesi kapsamında hayata geçirilen konutlar için talep toplamaya başladı.
Yazarlar
Yavuz Karaman
Hangi bölgede ne kadar prim şansı var?
Salim Taşçı
Aman ne güzel!
Murat Ergin
İmar Kanunu ile proje yapımı hızlanacak!
Ali Güvenç Kiraz
Kentsel dönüşüm yasası ile vatandaşı neler bekliyor?
Uzmanına Sor
Gayrimenkul sektörü ile ilgili her türlü sorunuzu bize iletin uzmanlarımız sizin için cevaplasın.
1000